سند ۲۰۳۰ بهانه ای برای ورود به کشورها و متلاشی کردن بنیان خانواده و سیستم سیاسی آنهاست

 

سند آموزشی ۲۰۳۰ با حضور رئیس سابق سازمان محیط زیست در ستاد جبهه جهادگران ایران اسلامی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

فاطمه واعظ جوادی جبهه جهادگران

جهادگران نیوزفاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور سند ۲۰۳۰ را یک سند تحمیلی و فریبنده ارزیابی کرد که ظاهری زیبا و  ادبیات دلنشین دارد ولی محتوی و اهداف پشت پرده آن کاملا خصمانه و سودجویانه است. با به کار بردن عبارت های بشر دوستانه مثل کاهش فقر و نابرابری، عدالت، خدمات آموزشی یکسان و پایدار برای همه، توانمند سازی زنان آن را به ملت ها تحمیل می کنند ولی خلاف آنرا عمل می کنند. 

رئیس سابق سازمان محیط زیست افزود: اگر این سند را از زاویه دیگر نگاه کنیم، واقعیت این است که یک نظام بین المللی از طرف گروهی از کشورها مثل آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه بر اساس اهداف، نگرش ها، رویکردها و اصول و چارچوب فکری، سیاسی و اقتصادی ایجاد شده است و عده کثیری از ملتها می بایست رهبری اینها را بپذیرند. به لحاظ اصول تفکر، معیار ها، ملاک ها، روش و سبک زندگی،  ۲۰۳۰ یک سند تحمیلی است. این سند را خیلی دقیق نوشته اند تا از طریق راه کارهای روانشناختی و جامعه شناختی جوامع مختلف بشری در درون کشورها نفوذ کرده و در رویه و حتی نظام سیاسی آنها تغییر ایجاد کنند.

وهاب عزیزی عنوان کرد: آثار زیانبار اجرایی کردن به صورت مستقیم بنیان خانواده را مورد تهدید قرار می دهد که یکی نتایج آن افزایش طلاق، کاهش ازدواج و گسست عاطفی در جامع است. سوال جدی که افکار عمومی دارند این است، آیا دولت مردان و مسئولین مربوطه از ماهیت این سند آگاهی و سواد فهم آن را ندارند؟ یا موضوع چیز دیگری است؟ 

واعظ جوادی پاسخ داد: افراد متفاوت هستند. عده ای برای هر تصمیمی که با سرنوشت مردم مرتبط باشد، وقت صرف می کنند و با مطالعه دقیق تصمیم می گیرند و اجرا می کنند ولی تعداد زیادی هم هستند که بدون مطالعه و با اتکا به گزارش های کمیسیون ها و مجموعه های دیگر تصمیم گرفته و اجرا می کنند که جای تاسف دارد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی سوال جدی تری را مطرح کرد؛ خانم دکتر جوادی به نظر شما آیا وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور یک بار این سند را با دقت خوانده اند؟ 

واعظ جوادی اینگونه پاسخ داد: سوال سختی را مطرح کردید. اگر بگویم که مطالعه کرده اند و اجرا می کنند که لقب وحشتناکی خواهند گرفت. اگر بگویم که نخوانده اند و اجرا می کنند باز هم جای تاسف دارد. دستور صریح رهبری این است که سند ۲۰۳۰ نباید اجرا شود.

توصیه رهبری به بصیرت افزایی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و پرس و پاسخ است تا افراد موافق و مخالف حرف هایشان را بزند تا ماهیت این سند روشن تر شود. مسئله بایستی توسط نخبگان جامع باز شود؛ آگاهی سازی صورت بگیرد. به همین منظور پویش سراسری هشتگ نه به سند ۲۰۳۰ و آری به مکتب شهید سلیمانی را اعلام کرده ایم تا مردم بیایند وسط میدان و جلو این آسیب ملی را بگیرند. 

معاون سابق احمدی نژاد به مادرها توصیه کرد که مراقب خانواده خود باشند و گفت: مادرهای عزیز و بانوان گرامی مراقب فریب تبلیغات مسموم و فریبنده باشید. اسلام عزیز نسبت به توانمدی زنان دستورات محکمی دارد؛ اما کشورهای زیاده طلب به بهانه توانمد سازی زنان، بهترین لحظات زندگی را که در کنار خانواده بودن است را از شما می گیرد. زمانی متوجه می شوید که خیلی دیر شده است و از لذت لحظات در کنار خانواده بودن و با فرزندان سپری کردن محروم شده اید.

 

انتهای پیام/