از شهرداران کلانشهرها دعوت می کنیم در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کنند

 

شهرداری پایتخت یک موسسه آموزشی نیست که سلبریتی های ورزشی، سهمیه داران سیاسی و آقازاده های زیاده خواه بیایند آنجا دوره آموزش مدیریت شهری بگذرانند

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی

جهادگران نیوزوهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با اشاره به اهمیت ترکیب شورای شهر پایتخت در اداره امور شهر گفت: در ادوار مختلف شاهد بودیم که عدم آشنایی اعضای شورای شهر به امورات شهری موجب می شود شهرداری پایتخت از مسیر اصلی خود خارج شده و آسیب های جدی را تجربه کند. لذا از کسانی که حداقل یک دوره تجربه مدیریت در کلانشهرها را دارند دعوت می کنیم در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کنند. 

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری وظایف متعددی در قبال شهر و شهروندان دارد. کسانی که از طریق قرار گرفتن در لیست های سیاسی و یا سهمیه بندی وارد شورای شهر می شوند، شناخت کافی و تخصصی از مدیریت شهری ندارند. این افراد ناشی تا بخواهند به امور شهری اشراف پیدا بکنند نصفی از عمر شورا تمام شده است. خیلی وقتها به دلیل عدم آشنایی با مدیریت شهری، با شهردار به چالش می خورند. معطل نگهداشتن لوایح شهرداری، ارائه طرح های تخیلی و انتزاعی، تحمیل نیروهای غیر تخصصی به بدنه شهرداری و درخواست های غیر قانونی، بخشی از مشکلات شوراهای سیاسی ورزشی است.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی افزود: اما کسانی که به شورا می روند اگر یک دوره در شهرهای بزرگ شهردار بوده و با شورای آن شهر مستقیم کار کرده باشند، درک درستی از وظایف و اختیارات شهردار خواهند داشت. لذا این افراد در مقام اعضای شورای شهر، بهتر می توانند با شهردار منتخب خود کار کنند. شهرداری پایتخت یک موسسه آموزشی نیست که سلبریتی های ورزشی، سهمیه داران سیاسی و آقازاده های زیاده خواه بیایند آنجا دوره آموزش مدیریت شهری بگذرانند. 

وهاب عزیزی بیان داشت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران متعلق به اقوام مختلف ایرانی است. ما از شهرداران سابق و فعلی کلانشهرها دعوت می کنیم در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کنند. ما در جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی با تمام امکانات از آنها حمایت خواهیم کرد، چون هدف ما ارتقاع کیفیت خدمات شهرداری به مردم است. قطعا یک شورای با تجربه و متخصص بهتر می تواند شهر را اداره کند.
از طریق تریبون تصویری جهادگران، پایگاه خبری جهادگران نیوز، برگزاری میزگردهای تخصصی، ستادهای مجازی و فیزیکی و تیم رسانه ای حرفه ای از کاندیداهای شورای شهر حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام/