سیدمحمدعلی دریاباری: برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوقهای رای شورای نگهبان نقش موثر و تعیین کننده ای دارد

سیدمحمدعلی دریاباری

کمتر از شش ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری که مهمترین رویداد سیاسی کشور  در سال ۱۴۰۰ میباشد؛ برگزار میگردد. بر همین اساس احزاب و گروهها و جریانهای سیاسی بدنبال رایزنی با چهرهای شاخص خود جهت حضور در رقابتهای پیش رو هستند.

با توجه به شرایط و مشکلات موجود بخصوص در حوزه اقتصادی، فردی میبایست سکان مهمترین کرسی اجرایی کشور را بعهده بگیرد که دارای تعهد، تخصص، تجربه بوده و از دانش مدیریت در اداره امور کشور برخوردار باشد. با همدلی و تعامل با سایر قوا بخصوص قوه مقننه با تشکیل کابینه ای قوی بتواند مشکلات کشور را در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اموزشی، فرهنگی، محیط زیست  و … در مسیری درست هدایت و مدیریت نماید.

لذا فضای سیاسی کشور میبایستی به شکلی باشد که افرادی که خود را طبق قانون  واجد شرایط حضور در انتخابات می دانند و نزد آحاد مردم از مقبولیت عمومی برخوردار میباشند فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند. بر همین اساس برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوقهای رای اعضای محترم  شورای نگهبان نقش موثر و تعیین کننده ای دارند؛ لذا انتظار می رود دست اندرکاران برگزاری انتخابات بدون هیچگونه شایبه سیاسی با در نظر گرفتن منافع ملی مسیر انتخاب فرد اصلح را توسط مردم مهیا نمایند.   

 

 انتهای پیام/