وهاب عزیزی: جهادگران ایران اسلامی ائتلاف نیروهای ارزشی و انقلابی است

جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانه ای از کلیت و فرآیند برگزاری انتخابات حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است جهادگران ایران اسلامی طبق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری جهت تحقق آرمانهای حضرت امام (ره) و تعالی انقلاب اسلامی ایران تمام سعی و تلاش خود را بکارخواهد گرفت و از کلیت و فرآیند انتخابات اعلام حمایت کرده و جهت برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر حضور میدانی و عینی خواهند داشت. متن کامل بیانیه به شرح ذیل است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ
“جهاد درى از درهاى بهشت است كه خداوند آنرا بروى خواصّ دوستان خود گشوده” (حضرت علی ع)
با سلام و تحیات الهی
محضر ملت شریف  و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

ما سربازان ولی امر مسلمین جهان در مجموعه جهادگران ایران اسلامی معتقد هستیم برگزاری انتخابات فراگیر، پرشورو سالم که آحاد ملت در آن مشارکت داشته باشند رکن اصلی مردم سالاری دینی است. برخودمان وظیفه می دانیم طبق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری جهت تحقق آرمانهای حضرت امام (ره) و تعالی انقلاب اسلامی ایران تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیریم. در همین راستا از کلیت انتخابات اعلام حمایت کرده و اعلام می کنیم جهت برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر حضور میدانی و عینی خواهیم داشت.

متاسفانه در آستانه انتخابات 1400 ، اردوگاه رسانه ای دشمن از داخل و خارج با تمام قوا اصل برگزاری انتخابات را هدف تیرهای فتنه انگیز خود قرار داده و از هر سو بر افکارعمومی فشار وارد می کند تا اصل انتخابات را در کشور ما کمرنگ و بی تاثیر نشان دهد. بزرگترین هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نهادهای قانونی نظام است. دشمن می خواهد شکست خود در میدان های نبرد سخت را در میدان جنگ نرم و رسانه ای جبران کند. در چنین شرایطی به همه دلسوزان انقلاب، وظیفه است برای مقابله با هجوم دشمن قلم مبارزه بدست بگیرند. ما سربازان ولایت در پایگاه خبری جهادگران نیوز با تولید محتواهایی با رویکرد تفکر جهاد و ایثار سعی داریم در راستای تفکر جهادی گام های موثری را برداریم که ماحصل این حرکت ها موجب رضایت ولی امر مسلمین جهان و خشنودی قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) باشد.

لازم می دانیم مجدد یادآوری کنیم که جهادگران ایران اسلامی متشکل از ائتلاف نیروهای ارزشی وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) جهت ایجاد شور انتخاباتی و انجام به وظیفه دینی و مدنی فعالیت جریانی خودجوش دارد. با این توضیح که جهادگران ایران اسلامی هیچگونه فعالیت تشکیلاتی در قالب حزب یا جبهه ندارد و اطلاق جبهه و حزب به این جریان را قبول نداریم و آن را شایسته نیروهای جهادگر نیز نمی دانیم. معتقد هستیم که جهاد و جهادگری یک مکتب است که می تواند احزاب و جمعیت ها را نیز پوشش بدهد. لذا با صراحت اعلام می کنیم که هیچ فعالیتی در قالب جبهه و حزب نداریم. تیترهایی که در رسانه ها مطرح شده است فقط اشتباه رسانه ای تلقی می شود. فلذا از همه خبرنگارن و اصحاب رسانه درخواست داریم از به کار بردن لفظ جبهه و حزب در خصوص جهادگران ایران اسلامی اجتناب نمایند.

طلب سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه رحمت حضرت باری تعالی دعای همیشگی و آرزوی اصلی جهادگران ایران اسلامی است.