وهاب عزیزی: لزوم مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی

 

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایط کنونی، کشور به مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی نیاز دارد.

وهاب عزیزی نامزد ریاست جمهوری

جهادگران نیوز – وهاب عزیزی از استقبال گروه‌های جهادی از داوطلبی اش در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: پس از انتشار خبر داوطلبی اینجانب از شبکه خبر، گروه‌های زیادی از نقاط مختلف کشور پیام حمایت و تشکیل ستاد برای اینجانب می‌فرستند، در این میان گروه‌های جهادی استقبال خوبی از این داوطلبی کردند.
وی افزود: قبل از اعلام رسمی داوطلبی بیش از هزار ستاد در بستر فضای مجازی تشکیل داده بودیم و با اعلام داوطلبی بنده برای انتخابات ریاست جمهوری، روز به روز بر تعداد ستاد‌های مردمی افزوده می‌شود.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با بررسی پیام‌های مردمی به این نتیجه رسیدیم که احزاب در طول سالیان گذشته نتوانستند خواسته‌ها و مطالبات مردم را برآورده کنند و بین مردم و احزاب سیاسی فاصله افتاده است. مردم تمایل چندانی به همکاری با احزاب ندارند و از داوطلبان حزبی هم استقبال نمی‌کنند.
آقای عزیزی تصریح کرد: اگر فرصت حضور در انتخابات و توفیق تشکیل دولت جوان جهادی را داشته باشم، حتما برای تغییر ساختار احزاب لایحه تخصصی به مجلس خواهم داد. متاسفانه فرآیند تشکیل احزاب در کشور برعکس و از بالا به پایین است. احزاب بجای اینکه ایدئولوژی محور باشند، شخص محور هستند. به همین خاطر است که احزاب از تحرک و پویایی لازم برای فعالیت برخوردار نیستند.
این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین از شورای نگهبان درخواست کرد که در بین داوطلبانی که برای ریاست جمهوری معرفی می‌کند یک داوطلب غیر حزبی نیز تائید صلاحیت کند، چراکه مردم علاقه دارند که یک داوطلب از میان خودشان داشته باشند، داوطلبی که در بین مردم بدون واسطه زندگی کرده باشد و مثل مردم از اماکن فروشگاهی خرید کرده و گرانی‌ها را از نزدیک لمس کرده باشد.
آقای عزیزی گفت: اگر شورای نگهبان چنین داوطلبی را معرفی کند حتما آمار مشارکت بالا خواهد رفت. در شرایط کنونی، کشور به مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی نیاز دارد.

 

انتهای پیام/