دومین نامه سرگشاده وهاب عزیزی مدیر مسئول جهادگران نیوز به علیرضا زاکانی شهردار تهران

 
دومین نامه به زاکانی
 

جهادگران نیوزوهاب عزیزی با نوشتن دومین نامه سرگشاده به دکتر زاکانی، با اشاره به بخشی از نامه قبلی تاکید کرد که زاکانی یک تفکر را نمایندگی می کند و باید بیشتر مراقب زیر مجموعه باشد.

 
اصل نامه به شرح ذیل است:
 
شهردار بسیجی
جناب آقای دکتر زاکانی
 
با سلام و تحیات الهی 
برادر بزرگوار؛ در نامه اول که از طریق رسانه های مجازی و سایت جهادگران نیوز منتشر شد و نسخه مکتوب آن نیز با شماره 1146282 به دفتر شما تحویل داده  شد، بنده از جایگاه تفکر بسیجی و به عنوان وظیفه نکاتی را خدمت شما معروض داشتم که فرازی از آن را به شرح  ذیل مجدد یادآوری می کنم. 
در آن نامه ذکر کرده بودم: “جناب دکتر زاکانی، در انتخاب مشاوران خود بیشتر دقت کنید. آنها می توانند با مشاوره های درست، علمی و تخصصی شما را در انجام ماموریت ها یاری نمایند و هم آنها می توانند با مشاوره های اشتباه، جانبدارانه و منافع گرایانه شما را از هدف اصلی دور کنند.”
و همچنین یادآوری کرده بودم: 
” … شاهد روزی نباشیم که در اثر مشغله کاری زیاد شما و دور از چشم شما در شهرداری تهران اتفاق های غیرقابل پیش بینی رخ دهد و حاصل زحمات شما و مجموعه همفکران آسیب ببیند.”
متاسفانه درج نام دکتر زاکانی بر روی سنگ مزار خالی “نیما یوشیج” پدر شعر نو فارسی ایران فضای عجیبی را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که دوستداران و پایگاه اجتماعی شما را در حیرت و تعجب فرو برد. اولین فرضی که در ذهن ما شکل می گیرد این است که برادران بسیجی ما با نیت خدمت به جامعه هنری کشور دست به چنین اقدامی زده اند. ولی افکار عمومی ممکن است فرضیه های دیگری را نیز استنتاج نماید.
از آنجایی که حضرتعالی سبقه حضور جدی در انتخابات های گذشته را داشته اید و شهرداران سابق تهران نیز بخش اعظمی از فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری خود را در شهرداری تهران سامان داده بودند، خیلی بی راه نیست که از این اقدام دوستان بسیجی در شهرداری منطقه 20 به عنوان فعالیت زودهنگام انتخاباتی برای شما برداشت شود که چنین اتفاقی می تواند تمام زحمات صادقانه شما را با حاشیه های زیادی همراه سازد.
با شناختی که از روحیه جهادی و اخلاص شما دارم مطمئن هستم که شما مخالف درج نام خود بر روی سنگ مزار نیما یوشیج و یا هر نوع فعالیت شبه دار با رویکرد انتخاباتی هستید. لذا اصلاح این مورد از جانب شما مورد انتظار است.
برادر بسیجی جناب دکتر زاکانی، بی احتیاطی اخیر سند و شاهدی محکمی است بر عرایض دلسوزانه و مشفقانه بنده که در نامه سرگشاده اول خدمت شما عارض شد. امیدواریم با تدابیر شما و احتیاط مشاوران محترم در آینده شاهد موارد مشابه و یا بدتر از آن نباشیم.
برادر بزرگوار عنایت داشته باشید که شما فقط “علیرضا زاکانی” نیستید. مشیت الهی بر این قرار گرفته است که الان شما نماینده چندین دهه شعار و تحلیل های ارزشمدارانه باشید؛ شما حاصل  و برآیند  فعالیت جمع کثیری از فعالان سیاسی اجتماعی با رویکرد اصولگرایی، ولایی و انقلابی هستید که در شورای اسلامی شهر تهران متبلور شده است. لذا شما اجازه ندارید و نمی توانید حتی تصور اشتباه و قصور را به ذهن خودتان راه بدهید.  به فرض محال اشتباه و یا عدم موفقیت شما در شهرداری تهران، سرمایه اجتماعی جبهه انقلاب را با تردید های جدی مواجه می کند و اولین اثر و نمود آن نیز در انتخابات مجلس آینده پدیدار خواهد شد.
البته توکل بر حمایت و رحمت خداوندی اشرف و ارجح بر تمامی محاسبات و تحلیل های زمینی ما هست
 
                                                                                                     دست خداوند به همراهتان
                                                                                                              وهاب عزیزی
                                                                                                     مدیر مسئول جهادگران نیوز