دعوت به پویش ملی “گفتگو با سردار جهادگر” به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

جهادگران ایران اسلامی با انتشار یک فراخوان سراسری از کلیه هموطن ها درخواست کرد با پیوستن به پویش ملی “گفتگو با سردار جهادگر” در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا همگام و همنوا شوند. متن فراخوان پویش به شرح ذیل است.

* پویش ملی گفتگو با سردار جهادگر *

در آستانه سالروز شهادت سردار جهادگر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس دلهای عاشقان کربلایی شده است.

برای تسکین دلهایمان، شما را به پویش ملی “گفتگو با سردار جهادگر” دعوت می کنیم. خیلی حرف ها داریم که با سردار بزنیم. حرفهایی از جنس مرید و مرادی؛ از جنس عاشق و معشوقی. حرفهایی که قریب به یک سال است دلمان را مشغول کرده.

ما از عمق جان باور داریم که سردار ما، سربازی بود از نسل عباس ها. ستاره ای بود از اصل “وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛

پس با اتکا به این اصل قرآنی، گفتگو با سردار جهادگر را قابل لمس و احساس می دانیم. ما یقین داریم که سردار درد و دل های ما را شنیده و با زبان بهشتیان پاسخ خواهد داد.

جهادگران ایران اسلامی از همه ایرانیان عزیز دعوت می کند، سروده ها و دل نوشته های خود خطاب به سردار جهادگر را به پایگاه خبری جهادگران نیوز ارسال نمایند تا در بخش ویژه پویش ملی “گفتگو با سردار جهادگر” به نام خودشان منتشر شود. علاقمندان عنایت فرمایند یک فایل عکس از خودشان و عکس منتخب و مورد علاقه خود از سردار جهادگر را نیز ارسال نمایند تا ضمیمه متن منتشر شود.

وهاب عزیزی
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی

 

لینک ارسال آثار:

دعوت به پویش ملی “گفتگو با سردار جهادگر” به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی