سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می کند: پویش بین المللی قهرمانان مقاومت

 

در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فضای رسانه ای کشورمان رنگ و بوی شهادت گرفته است.

حجت الاسلام حاج حبیب رسولی

حجت الاسلام حاج حبیب رسولی

پویش بین المللی قهرمانان مقاومت سازمان بسیج شهرداری تهران 

سردار قاسم سلیمانی

جهادگران نیوز – حضور فعال بسیجیان منطقه ۱۵ در فضای مجازی با هشتگ «#پویش-بین المللی-قهرمانان-مقاومت» موجب شد که گفتگویی را با فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۱۵ انجام بدهیم.  

حجت الاسلام حاج حبیب رسولی از عشق و علاقه زیاد آحاد مردم به شخصیت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی می گوید؛ اینکه سردار سلیمانی در اوج اقتدار، با اقشار مردم مهربان و فروتن بود. عشق به سردار سلیمانی در سینه همه عاشقان ولایت شعله می کشد، چون سردار سلیمانی سرباز بلافصل حضرت امام خامنه ای بود. 

سردار شهید قاسم سلیمانی

مسئول حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۵ تصریح کرد: پویش بین المللی قهرمانان مقاومت به همت سازمان بسیج شهرداری تهران اعلام شده است. در این پویش تعداد کثیری پوستر متنوع با محوریت حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است که از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان اکران می شود. علاقه‌مندان می توانند این پوستر ها را در پیج های اختصاصی خودشان با هشتگ پویش بین المللی قهرمانان مقاومت منتشر نمایند.

بسیجی شهید سردار قاسم سلیمانی

این روحانی بسیجی علت حضور فعال بسیجیان منطقه ۱۵ در این پویش را عشق و علاقه به سردار سلیمانی و امام خامنه ای عنوان کرد و افزود: منطقه ۱۵ از بافت جمعیتی مذهبی برخوردار است و تعداد زیادی مسجد، حسینه و پایگاه بسیج در این منطقه وجود دارد. همچنین مردم شریف این منطقه شهدای زیادی را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند. در تقدیم شهدای مدافع حرم نیز منطقه ۱۵ پیش قدم بوده است. 

انتهای پیام/