مدیریت تان را به رخ بکشید!

 

✍ حميد زينتي شعاع عضو مركزي جبهه جهادگران ايران اسلامي

حمید زینتی شعاع

جهادگران نیوز – حمید زینتی شعاع در گفتگو با جهادگران نیوز بیان داشت:‌ حزب اللهی‌ها برادری خود را ثابت کردند و مردم این موضوع را لمس كرده‌اند که هر جا حرف سختی و کار یدی است، انقلابی‌ها حضور داشتند و دارند.

اما…
اخیرا شبهات و البته توهین‌هایی با چراغ سبز جناب رئیس در حال شکل‌گیری است که اینطور القا شود که انجام امور اجرايي و مديريتي براي حزب اللهی‌ها كار شاقي است.
قرار است یک مشت غربگراي تحصیل کرده البته با تفكر ليبرالي معرفی شوند و بچه‌های جهادی و انقلابی، حمّال و کارگر بی‌جیره و مواجبشان باشند، اما مقابله‌اش هم این است که باید به همان اندازه که پای کار بودن انقلابی‌ها به وضوح مشخص شد، مدیر و مدبر بودنشان هم رسانه‌ای شود. صاحبان تفکر انقلاب را نه فقط به مردم ایران بلکه به دنیا معرفی کنیم.

در بعضی جلسات خصوصی رهبرانقلاب هم این موضوع را مطرح نمودند كه درخواست صریح رهبری این است که متفکرین انقلابی را در تمام عرصه‌ها به دنیا معرفی کنید و نگذارید کسانی که هیچ نسبتی با انقلاب و کشور ندارند، نماد هنرمند و متفکر کشور در دنیا معرفی شوند. رهبر عزیز، مصداق متفکرین اسلامی را امثال آیت ‌الله‌ مصباح ‌یزدی و آیت ‌الله‌ جوادی ‌آملی معرفی کردند و در حیطه‌ی هنر اسم امثال آقای حاتمی‌کیا و سلحشور را به زبان آوردند.
باید حرکت جهادی این چنيني راه انداخت.
بجنبیم تا برچسب حمالِ دنباله رو را روی بدن مان حک نکردند.

✍حميد زينتي شعاع قهرمان ورزشي كشور