عزیزی در گفتگو با خبرگزاری موج: دفاعیه ناقص حدادعادل موجب ریزش رای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می شود

 

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری موج، عزیزی در گفتگو با خبرگزاری موج: دفاعیه ناقص حدادعادل موجب ریزش رای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت:دفاع خالی از منطق حدادعادل نشان داد که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، اصولگرایان نتیجه انتخابات را به الاجبار واگذار خواهند کرد.

وهاب عزیزی تحلیلگر سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به اظهارات اخیر پرویز فتاح و انتشار دفاعیه تصویری حدادعادل، اظهار داشت: اگر وضعیت تبادل اتهامات به همین شکل ادامه پیدا کند، اندک اعتبار اصولگرایان در افکار عمومی از بین رفته و سبد آرایش شان در شب انتخابات ۱۴۰۰ به نفع اصلاح طلبان خالی خواهد شد.

دبیرکل جهادگران تصریح کرد: در فرآیند تهیه لیست انتخاباتی مجلس ۹۸ حداد عادل یکی از شخصیت های محوری و تاثیر گذار بود. خیلی از کسانی که به لیست آنها رای دادند، از افراد داخل لیست شناخت کافی نداشتند. فقط به اعتبار امثال حدادعادل به آن لیست رای دادند و گرنه اقناع لازم برای کسب آرا صورت نگرفته بود و اصولگرا ها هیچ برنامه قابل ارائه ای هم نداشتند و به قول برخی افراد اگر چوب خشک را هم در آن لیست وارد می کردند، رای می آورد.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: به طبع همین اتفاق، اصولگرا ها خوشبین هستند که با توسل به چند توصیه و ارائه تکلیف شرعی بتوانند از ته سبد آرا میوه ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را برداشت کنند. اما دفاع خالی از منطق حدادعادل نشان داد که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، اصولگرایان نتیجه انتخابات را به الاجبار واگذار خواهند کرد.