بیانیه جبهه جهادگران ایران اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی مزدوران صهیونیستی در ترور شهید سردار حسن صیاد خدایی از مدافعین حرم 

 

سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی روز یکشنبه اول خرداد ماه حوالی خیابان مجاهدین اسلام رو بروی منزل مسکونی خود توسط دو نفر از اجیر شدگان رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسید.

سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی

جهادگران نیوز – جبهه جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حفظ وحدت و مصمم شدن فرزندان خمینی بر دفاع از حریم ولایت و امامت، اقدام وقیحانه عوامل و مزدوران اجیر شده رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت شریف ایران درود خدا بر شما 

شهادت سردار حسن صیاد خدایی نشان از آن دارد که در باغ شهادت هنوز برای مشتاقان و مؤمنین باز است. 

ترور این فرزند پاک سرشت ملت ایران بدست مزدوران و اجیرشدگان رژیم منحوس صهیونیستی دلیل محکمی بر رذالت و باطل بودن این رژیم است و نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه در نقطه ضعف و زبونی قرار دارد و اهداف پلید خویش را با توسل به ابزار پلید دنبال می کند.

اشتباه استراتژیک رژیم صهیونیستی در این است که نمی داند ترور های کور آنها نه تنها اثری بر اراده ملت ایران ندارد بلکه موجب تحکیم وحدت مردم ایران شده و ما را برای ادامه مبارزه با این رژیم باطل و حامیان او مصمم تر می کند.

در مکتب تشیع با خون هر شهیدی هزاران رزمنده برای دفاع از حرم و حریم ولایت پرچم مبارزه بر دوش می گیرند.

انتقام از کفار وعده خداوند بر مومنین و مجاهدین است، ان شاءالله و به حول و قوه الهی فرزندان غیور ایران و دلاورمردان مدافع حرم انتقام سختی از عاملین و عامرین ترور و شرارت خواهند گرفت.

جبهه جهادگران ایران اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و حامیان او در به شهادت رساندن سردار پاسدار شهید حسن صیاد خدایی را محکوم نموده و این واقعه را به همه مردم ایران تسلیت و تبریک عرض می نماید.