مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شد

 
مراسم اولین سالگرد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران‌شان با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌ شهدا آغاز شد.
سالگرد سردار قاسم سلیمانی
 
جهادگران نیوز، مراسم اولین سالگرد شهادت سردار  سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران‌شان صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانوادهی شهدا در دانشگاه تهران آغاز شد.
 
قرار است در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه به سخنرانی بپردازند.
 
در این مراسم سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه نیز حضور دارند.
 
سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا، سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و رضا اردکانیان وزیر نیرو از دیگر شخصیت‌های نظامی و سیاسی حاضر در این مراسم هستند.
 
شیخ هاشم صفی‌الدین معاون شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، شیخ احمد بدرالدین مفتی اعظم سوریه، زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، فالح فیاض رییس حشد شعبی عراق و ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در تهران نیز در این مراسم حضور دارند.
 
 این مراسم بنا به دستورات صادره از سوی ستاد ملی کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تنها با حضور خانواده شهدا و جمعی از خبرنگاران در حال برگزاری است.
 
منبع: ایسنا
انتهای پیام