وهاب عزیزی پیش بینی کرد

ثبت نام پنچ هزار نفر در انتخابات مجلس یازدهم از تهران



به گزارش خبرنگار سیاسی جهادگران نیوز ؛ وهاب عزیزی رقابت های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را متفاوت از دوره های گذشته ارزیابی کرد.



 
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: علاوه بر شرایطی که در دوره های گذشته بر انتخابات مجلس و  انتخابات های دیگر حاکم بود موضوع جدیدی نیز اخیرا اضافه شده است که دارای اهمیت زیادی هست و نمی توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. در آبان ماه ۱۳۹۷ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اجرایی شد و حدود هشت هزار نفر از نیرو های فعال کشور که اغلب در پست های مدیریتی بودند کارشان را از دست دادند. و در حال حاضر فعالیت و کسب و کار جدی ندارند که در انتخابات فضایی ایجاد می شود این افراد دوباره فعال شوند.
افراد مورد اشاره از یک طرف اغلب شرایط و انگیزه لازم را برای حضور در رقابتها دارند و از طرفی دیگر به لحاظ سوابق مدیریتی از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند، لذا پیش بینی می شود تعداد کثیری از این افراد به عرصه انتخابات مجلس وارد شوند و رقابت جدی داشته باشند.
 
 

وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی

 
این فعال سیاسی اضافه کرد: جبهه مردمی جهادگران از هم اکنون جلسات منظم هفتگی شورای مرکزی خود را با موضوعیت آمادگی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم برگزار می کند.
 
وی افزود در انتخابات آینده شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با محوریت تلگرام و اینستاگرام نقشی قابل توجه خواهد داشت و پایگاه های تحلیلی و خبری نیز در هدایت افکار عمومی تاثیر گذار هستند. تیم رسانه ای جهادگران برای استفاده مفیدتر از پتانسیل فضای مجازی برنامه ریزی کرده است در انتخابات سال ۹۸  به نحو مقتضی استفاده کنیم.
 
وهاب عزیزی همچنین گفت: پیش بینی می کنیم فقط در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات حدود پنج هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند و حدود دو هزار نفر تائید صلاحیت می شوند. به این ترتیب فرآیند اخذ رای و شمارش آرا با مشکل مواجه می شود. لذا پیشنهاد می کنیم برای پیش گیری از اخلال  در فرآیند رای گیری و اشتباه در شمارش آرا، رای گیری با استفاده از تجهیرات الکترونیکی بصورت آنلاین انجام شود.