وهاب عزیزی؛ نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی تیر هدایت بر قلب فتنه بود

 
 
فعال سیاسی اصولگرا از نامه بهمن ماه سال ۹۳ رهبر انقلاب خطاب به جوانان غربی به عنوان تیر هدایت یاد کرد.
 
وهاب عزیزی
 
جهادگران نیوز وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی بیان داشت: موقعیت شناسی رهبر انقلاب را ستود و از نامه بهمن ماه سال ۹۳ معظم له خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به عنوان تیر هدایت یاد کرد که قلب فتنه را هدف اصلاح قرار داده بود.
 
او ادامه داد: شش سال پیش در پی انتشار تصاویر مضحک و موهن منتسب به پیامبر اعظم (ص) در نشریه شارلی عبدو، حملات تروریستی و ایجاد موج اسلام هراسی در فرانسه، نامه ارشادی دفاعی رهبر بصیر انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به رشته تحریر در آمد.
 
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی زمان و محتوای نامه را منحصر به اوصیای الهی دانست و تصریح نمود: این نامه درست زمانی نوشته شد که نیاز بود. گروه تروریستی داعش که مولود نامشروع  سازمان های جاسوسی اروپایی، رژیم صهیونیستی و آمریکایی بود به نام اسلام اعلام حکومت کرده بود.
 
فعال سیاسی گفت: سیاستمداران تحت سلطه فکری و اقتصادی صهیونیسم جهانی، جبهه جدیدی را علیه اسلام باز کرده بودند که از طریق مزدوران خود با پرچم ساختگی اسلام، چهره اسلام واقعی را مخدوش نمایند. در چنین  شرایطی که دشمن دست به تزویر می بَرد، هیچ دفاعی نتیجه نمی دهد؛ مگر آنکه از سلاح تدبیر استفاده شود. تحریر نامه در آن تاریخ عین تدبیر بود.
 
وهاب عزیزی افزود: مقام معظم رهبری در نامه تاریخی خود فطرت پاک جوان‌ها را مورد سوال قرار دادند. آنها را دعوت به تفکر در خصوص اعمال شنیع حاکمان خود که هر کدام به تنهایی یک ملت را سر افکنده می کند، کرد. برده داری، استعمار، ستم بر رنگین پوستان تنها بخشی از تاریخ تاریک مدعیان تفرعن بر تمدن بود.
 
او خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را دعوت به سوال از حاکمان خودشان کردند، سوالی که حق مسلم هر انسانی است. آنها را به فطرت خودشان رهنمون کردند، حس حقیقت جویی آنها را دعوت به بیداری نمودند، کاری که اولیا و اوصیای الهی می کردند.
 
عزیزی بیان کرد: ایشان آنها را با یک سوال بزرگ مواجه کردند؛ چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ رهبر انقلاب از جوان های اروپایی و آمریکای شمالی خواستند به جای گوش دادن به رسانه های غربی و پیش داوری در خصوص اسلام؛ به سرچشمه رجوع کنند و محتوای واقعی اسلام را با مطالعه قرآن و کتب مرجع و اصیل بشناسند. دعوت به تفکر، بهترین دفاعی بود که رهبر معظم انقلاب آن زمان از تهمت های تحمیل شده بر مسلمانان انجام دادند.
 
 
انتهای پیام/