سعید محمد یک گام به ریاست جمهوری نزدیک تر شد

 

زمزمه حضور سردار سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم به عنوان جوان حزب الهی در فضای رسانه ای کشور مطرح بود.

استعفای سعید محمد

جهادگران نیوز – وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت: موافقت با استعفای سعید محمد از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) توسط سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، گمانه زنیها در خصوص رئیس جمهور آینده را به واقعیت نزدیکتر کرد.

سعید محمد یکی از رجال سیاسی کشور است که قرابت فکری بیشتری با نسل جدید دارد و احتمال پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 با جدیت بیشتری در محافل سیاسی رسانه ای مورد بررسی و تدقیق قرار می گیرد.

 

متن استعفای سعید محمد خطاب به فرمانده محترم کل سپاه

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ جنابعالی از اینجانب در پیشبرد ماموریت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم‌الانبیاء، از سمت خود استعفاء می‌دهم.

امید است این قرارگاه در جهت ادامه ماموریت‌های خود بیش از پیش موفق بوده و برگ‌های زرین دیگری به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیفزاید.
بنده نیز به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خط نورانی امام(ره)، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزیز ایران سرافراز خواهم بود.

حکم انتصاب فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)  

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

 فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

 گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده دار بوده است.

 

انتهای پیام/