وهاب عزیزی؛ رویکرد جدید جهادگران برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شد

 

در حالی که روزهای پرجنب و جوش انتخابات 1400 را پیش رو داریم، خطر شیوع ویروس کرونا همچنان جلسات و تجمع های انسانی را تهدید می کند. جهادگران برای حل این مشکل پروتکل جدیدی را برای فعالیت های انتخاباتی مشخص کرده است.

رویکرد جدید جبهه جهادگران

جهادگران نیوز وهاب عزیزی با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 از رویکرد جدید این تشکل خبر داد و گفت: با توجه به خطر گسترش ویروس کرونا، برگزاری جلسات عمومی برای تشریح و توضیح مواضع انتخاباتی به صلاح کشور نیست. لذا جلسات عمومی انتخاباتی را به خاطر احترام به سلامت شهروندان و رعایت فاصله های اجتماعی، تا جایی که امکان داشت کم کردیم؛ ما به همه جریان های سیاسی توصیه اکید می کنیم که فعلا هیچگونه تجمع و مراسمی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار نکنند.
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی خاطر نشان کرد: ولی از سوی دیگر مسائل زیادی در حوزه مدیریت اجرایی کشور و امور شهری وجود دارد که لازم است مردم درجریان امور کشور، اتفاقات روز و برنامه های آینده نامزدها و جریان های سیاسی قرار بگیرند؛ لذا نمی توانیم اهمیت و ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر را نادیده بگیریم. بنابراین تلاش کردیم پروتکل جدیدی را وضع کنیم تا ضمن انجام وظایف اجتماعی خود، به سلامت مردم هم آسیبی وارد نشود. تصمیم نهایی این شد که از طریق فضای مجازی با مخاطبین خود ارتباط بگیریم که ایده راه اندازی تریبون تصویری جهادگران عملیاتی شد. در این تریبون از رجال سیاسی، شخصیت های مذهبی، نخبگان و صاحب نظران دعوت می کنیم از طریق تریبون تصویری جهادگران در خصوص انتخابات و مسائل مرتبط با آن بحث و تبادل و نظر کنند.
وهاب عزیزی ادامه داد: آغاز جلسات تریبون تصویری را با حضور پیشکسوتان تفکر جهادی از جمله آیت الله عباسعلی اختری عضو مجلس خبرگان رهبری، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس و عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، سید محمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور شروع کردیم.
وهاب عزیزی به احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی توصیه کرد جهت رعایت سلامتی مردم از برگزاری جلسات انتخاباتی حضوری و پرتراکم در سالن ها و فضاهای مسقف به صورت جدی پرهیز کنند.
وی افزود: جلسات بحث و بررسی تخصصی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر از طریق تریبون تصویری جهادگران با حضور کارشناسان و نخبگان به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/