حمید زینتی: فقط با روحیه جهادی و تلاش انقلابی می توانیم کشور را بسازیم

 

آنهایی که در آستانه چهل و دو سالگی پيروزی انقلاب نااميد هستند امروز هم به توانايی هاي اين ملت برای پيشرفت باور ندارند.

حمید زینتی

جهادگران نیوز – عضو شورای سیاسی جهادگران اظهار داشت: مهم ترین وظیفه در حوزه اجرایی نظام اسلامی در تمامی سطوح این است که در گام اول هدف انقلاب برای برقراری آسایش، آرامش، رفاه و توجه به عدالت اجتماعی را در اولویت کاری قرار دهیم، ما نباید با ضعف در مدیریت و ناکارآمدی، تنبلی در کار و وقت نگذاشتن، بی تدبیری در کارها باعث شویم به جامعه ما آسیب وارد شود. 

شهردار اسبق خاور شهر افزود:  نگاه بنده این است که مذاکره هم نوعی مبارزه است اگر کسی ساده اندیشی کرد و در مقابل دشمن وادادگی داد که دشمن دلسوز ما شده است این یک سراب بیشتر نیست؛ امروز نه تنها در خاورمیانه بلکه در قلب اروپا و آمریکا همه جا ناامن هستند،اما به برکت مجاهدت نیروهای انقلابی به ویژه همت والای نیروهای مسلح،کشورمان امن است.این به برکت انقلابی گری و زحمات ایثارگرانی است که در این راه تلاش و ایثار  نموده اند.

مدیر و موئسس انجمن همدلان فرهیخته تاکید نمود: امیدواریم نیروهای مومن و ارزشی و همه آحاد  مردم عزیز ما در این چالش بزرگ اقتصادی و در ضعفی که امروز وجود دارد، دست به دست هم دهند. بنده هیچ تردیدی در این ندارم که ظرفیت‌های این کشور خودش به تنهایی با همین رویکرد اقتصاد مقاومتی کافی است، همینطور که در حوزه مسایل دفاعی و امنیتی امروز در دنیا افتخار آفرین هستیم، با روحیه انقلابی و همراهی ملت شهید پرور به مشکلات اقتصادی خودمان در آینده نه چندان دور فائق خواهیم آمد.

 باید با عقلانیت، کار و تلاش و روحیه جهادی و با امید به خداوند متعال نه امید به فرهنگ غرب تلاش کنیم تا بتوانیم با خدمت بی منت کار و تلاش و فعالیت و با تکیه بر مردم پیش رویم.

 

انتهای پیام/