وهاب عزیزی؛ معرفی لیست جهادگران برای شورای شهر با نظر مردم

 

دبیرکل جهادگران گفت: لیست جبهه جهادگران برای انتخابات شورای شهر تهران با نظرسنجی و نظرخواهی از عموم شهروندان و فعالان اجتماعی معرفی می‌شود.

وهاب عزیزی جهادگران ایران اسلامی

جهادگران نیوز وهاب عزیزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: پس از فراخوانی که جهادگران برای نامزد‌های انتخابات شورای شهر تهران داده بود، تاکنون تعداد ۵۰۰ رزومه از نامزد‌ها دریافت کرده ایم و احتمال می‌دهیم تا ۱۰ اردیبهشت رزومه‌های دیگری هم به دست ما برسد. تصمیم داریم از بین رزومه‌های رسیده تعداد ۳۰۰ نفر انتخاب کرده و منتشر کنیم.
‌دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: لیست نهایی ۲۱ نفری این جبهه از میان این ۳۰۰ نفر با رای و نظر عمومی مردم انتخاب خواهند شد.
وی اظهار داشت: روش کار به این صورت خواهد بود که ابتدا لیست ۳۰۰ نفری نامزد‌ها را در پایگاه خبری جهادگران نیوز و صفحه اینستاگرام رسمی وهاب عزیزی منتشر می‌شود، سپس فایل پی دی اف آن در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا به طرفداران خودشان ارسال کنند.
عزیزی ادامه داد: طرفداران نامزد‌ها با مراجعه به وب سایت و صفحه اینستاگرام؛ نظر خودشان را نسبت به نامزد مورد علاقه بیان می‌کنند. حجم و کیفیت نظرات و توضیحات حامیان و طرفداران نامزد‌ها به عنوان مرجع و شاخص اصلی برای انتخاب لیست نهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: در تهران برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برنامه ریزی کرده ایم تا یک نفر را با نظر مردم انتخاب و مورد حمایت قرار دهیم.
دبیرکل  جهادگران ایران اسلامی همچنین گفت: کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی نیز فرصت دارند رزومه و درخواست خود را از طریق پیام رسان واتس آپ ارسال کنند. شماره واتس آپ در پروفایل صفحه اینستاگرام وهاب عزیزی درج شده است.

آمادگی  جهادگران برای مذاکره با احزاب مختلف
دبیرکل  جهادگران ایران اسلامی همچنین گفت: شورای مرکزی جهادگران آمادگی دارد برای بررسی شرایط انتخابات و رسیدن به وحدت عملیاتی با همه احزاب و جریان‌های همسو وارد مذاکره و گفتگو شود.

دولت جوان وهاب عزیزیعزیزی افزود: شورای مرکزی جهادگران از احزاب، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی دعوت می‌کند با بررسی برنامه‌های نامزد جریان سوم برای انتخابات ریاست جمهوری از وی حمایت کنند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: گزینه نهایی جهادگران به صورت مصداقی مشخص شده است و روز یکشنبه (پنجم اردیبهشت) در یک نشست خبری با حضور خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی معرفی خواهد شد.

وی افزود: نشست خبری جریان سوم در محل ستاد مرکزی جهادگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور خبرنگان منتخب و به تعداد محدود برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/