فراخوان جذب خبرنگار

پایگاه خبری «جهادگران نیوز» با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اطلاع رسانی و انعکاس رویداها و اخبار کشور در نظر دارد از بین فرهیختگان، فعالان سیاسی اجتماعی، دانشجویان و علاقمندان به حوزه خبری و رسانه، تعداد محدودی خبرنگار افتخاری با شرایط زیر جذب نماید.

 

 شرایط افراد متقاضی:

1- داشتن تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته‌های مرتبط یا سابقه فعالیت رسانه‌ای

2- داشتن آشنایی لازم با فضای سیاسی اجتماعی کشور

3- اعتقاد و التزام به قوانین و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران

 

مزایا:

1- استفاده رایگان از کارگاه و دوره‌های آموزشی خبرنگاری، عکاسی و مهارت‌های ارتباطی که توسط پایگاه خبری جهادگران نیوز برگزار می‌گردد.

2- صدور کارت خبرنگاری افتخاری بعد از یک ماه فعالیت مؤثر با تائید دبیر سرویس مربوطه

3- اعطای تقدیرنامه و مزایای تشویقی به افراد برگزیده

4- انتشار گزارش‌های ارسالی و آثار تولیدی با نام شخص خبرنگار در پایگاه خبری 

 

شرایط فعالیت:

1-افراد منتخب پس از گذراندن اولین گارگاه آموزشی به عنوان خبرنگار افتخاری، بخشی از تولید محتوای پایگاه خبری جهادگران نیوز را انجام خواهند داد.

2-فعالیت خبرنگاران افتخاری به صورت دورکاری و خارج از مجموعه می‌باشد. این افراد در راستای توسعه مهارت‌های فردی، کسب تجربه و اهداف خیرخواهانه اقدام به ارسال اخبار و تولید محتوا برای پایگاه خبری جهادگران نیوز می‌نمایند.

3-جذب خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی برای پایگاه خبری جهادگران نیوز ایجاد نمی‌کند.

4-درصورتی‌که پایگاه خبری جهادگران نیوز در آینده نیاز به جذب خبرنگار حق التحریر داشته باشد خبرنگاران افتخاری فعال در اولویت خواهند بود.

 

افراد متقاضی مشخصات و رزومه کاری خود را از طریق ایمیل jahadgarannews@gmail.com  و یا آیدی تلگرام jahadgarannews_ir@ ارسال نمایند.