وهاب عزیزی: جبهه انقلاب در انتخاب شهردار تهران ریسک نمی‌کند

 

مجتبی عبداللهی، هابیل درویشی، محسن پیرهادی و مازیار حسینی چهار گزینه اصلی شهرداری

وهاب عزیزی؛ انتخابات 1400 کرونا گرفته است

وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا گفت: مطالبه جریان انقلاب از منتخبین خود این است که به اهداف انقلاب و منافع مردم پایبند باشند.

ایشان با اشاره به آغاز به کار شورای شهر جدید تهران اظهار کرد: شورای جدید شهر تهران در ۱۷ مرداد ماه کار خود را شروع می‌کند و اولین مصوبه مهم آن‌ انتخاب شهردار جدید برای پایتخت خواهد بود. دقت در انتخاب شهردار جدید برای تکمیل پیروزی‌های جریان انقلاب حیاتی است و هرگونه اقدام هیجانی می‌تواند به کل جریان آسیب جدی وارد کند.  

 وی ادامه داد: از دوره اول شورا‌ها تا الان، موفقیت یا عدم موفقیت شورای شهر تهران تاثیر مستقیم بر جریان‌های سیاسی در سطح کلان داشته است. این دوره نیز شورای شهر تهران با انتخاب یک شهردار تخصصی با تجربه مدیریت جهادی از بدنه شهرداری می‌تواند در تکمیل پیروزی‌های جبهه انقلاب گام بردارد.

 مدیرمسئول جهادگران نیوز افزود: اگر شورای شهر پنجم به فرض محال یک گزینه سیاسی ولو چهره ملی را انتخاب کند، اشتباه شورای پنجم را مرتکب شده و موجب شکست جبهه انقلاب خواهد شد. کسانی که نامزد ریاست جمهوری بوده اند و یا سودای آن را در سر دارند گزینه مناسبی برای شهرداری تهران نیستند. انتخاب افراد ماجراجو منجر به رقابت‌های زود هنگام و فرسایشی می‌شود که در تضاد با اهداف مدیریت جهادی است.

عزیزی گفت: شورای پنجم در آغاز کار با انتخاب یک گزینه سیاسی حواشی‌های زیادی را تجربه کرد و این حواشی‌ها مانع از پرداختن جدی به مسائل تخصصی و مشکلات پایتخت شد. همین عوامل موجب انباشت انبوهی از کار‌های بر زمین مانده است و تهران بیش از این تحمل تبدیل شدن به ابزار قدرت طلبی چهره‌های سیاسی و ماجراجو را ندارد. در حال حاضر پایتخت نیازمند مدیران کاری با روحیه جهادی است.  

 مدیر مسئول جهادگران نیوز چهار نفر را از بین گزینه‌های مطرح شده مناسب شهرداری تهران عنوان کرد: مجتبی عبداللهی، هابیل درویشی، محسن پیرهادی و مازیار حسینی کسانی هستند که در سطح کلان مدیریت شهر تهران حضور داشته اند، شناخت کافی از کلان شهر تهران دارند و با اهداف جبهه انقلاب نیز هماهنگ هستند. حضور این افراد در مدیریت شهر تهران می‌تواند تضمینی بر رفع مشکلات پایتخت، مدیریت تخصصی شهر و تکمیل پیروزی‌های جبهه انقلاب شود.

 عزیزی با تاکید بر گستردگی دایره جبهه انقلاب گفت: جبهه انقلاب در یک شخص و یا یک گروه خاصی خلاصه نمی‌شود، بلکه طیف وسیعی از افرادی هست که علیرغم تبلیغات منفی و هجوم رسانه‌ای دشمن، در انتخابات‌های مجلس یازدهم، ریاست جمهوری سیزدهم، شورای شهر ششم و … حاضر شدند، تلاش کردند تا انتخابات با شور و حال و سلامت برگزار شود و این نهاد‌ها شکل بگیرند؛ لذا وظیفه منتخبین در قبال ملت سنگین‌تر است. مطالبه جریان انقلاب از منتخبین خود این است که به اهداف انقلاب و منافع مردم پایبند باشند.

 

انتهای پیام/