جهادگران نیوز: سردار سپهر، مردم پای کار نیایند جهش انقلابی برای گام دوم محقق نمی‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا مردم پای حل مسائل نیایند، امکان جهش و حرکت انقلابی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش حقوقدانان تراز انقلاب که در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد و ماموریت‌های بسیج اظهار داشت: اساس کار انقلاب اسلامی پیروزی و تدوام آن و همچنین ساخت جامعه اسلامی بدون حضور فراگیر مردم ممکن نیست.

وی افزود: امام خمینی(ره) با نگاه حکیمانه خود فرمان تشکیل بسیح را صادر کردند و این نهاد مردمی در تمام دنیا بی نظیر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه عنوان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که بسیج مستضعفین تحت ولایت نایب امام زمام(عج) قرار دارد و به مردم خدمت می‌کنیم و در کنار آنها هستیم.

سردار سپهر ادامه داد: امروز اگر در عرصه های مختلف بخواهیم نظام را یاری کنیم با نقش آفرینی مردم محقق می‌شود. یکی از ضعف های کشور کمرنگی حضور بخشی از مردم در عرصه‌های حکمفرمایی است.

وی افزود: هر کجا مردم حضور پرنگ داشتند موفقیت های بزرگ داشتیم و هر کجا ناکامی بوده می‌بینیم حضور مردم کم رنگ بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: بسیج افتخار دارد به نقش آفرینی مردم فکر و عمل کند.

سردار سپهر ضمن تشریح ماموریت‌هایی که بسیج مستضعفین با دستگاه تقنینی گفت: مشترکات بسیج مستضعفین با سایر دستگاها مانند دستگاه تقنینی گره گشایی از مسائل انقلاب و مردم و مجاهدت بر همه فعالیت‌ها و رفع فقر و فساد است.

وی بیان کرد: حرکت ما با قدرت و با قوت برای تحقق اهداف انقلاب صورت می‌گیرد. کار بسیج تشخیص و مطالبه حق در جامعه و همچنین کار و تلاش برای احقاق حق، اندیشه پروازی و کار تئوریک در زمنیه اسلام و نظام و مسائل جاری کشور است.

سردار سپهر همچنین عنوان کرد: بسیج باید جلوتر از همه وارد عرصه ها شود. امروز یکی از وظایف بسیج این است که تابع تغییرات انقلاب بوده و باید دارای ابتکار و نوآوری باشد و در این میان با برکت و آینده نگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مأموریت بسیج نظامی و دولتی نیست بلکه یک موسسه است، ادامه داد: ما امروز دور هم جمع شدیم که مشکلی را حل کنیم و پایان سال باید بشماریم که چه کردیم. اینطور نباشد که فقط همایش تشکیل دهیم.

ادامه دارد..