ایراد شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو امروز در کمیسیون صنایع رفع می‌شود

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی صنعت خودرو گفت: عصر امروز قرار است ایراد شورای نگهبان به این طرح رفع شده و در نهایت به صحن علنی ارجاع شود.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی صنعت خودرو گفت: امروز آخرین ایرادات شورای نگهبان به این طرح در کمیسیون صنایع بررسی خواهد شد.

وی افزود: چون شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو ایرادی گرفته بود، اعضای کمیسیون صنایع در جلسه عصر امروز این ایراد را رفع خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایراد شورای نگهبان به ماده 7 طرح ساماندهی صنعت خودرو بود که با رفع این ایراد امیدواریم هر چه سریع‌تر در صحن علنی به این موضوع رسیدگی شود.

وی درباره جزئیات این ایراد اظهار داشت: شورای نگهبان کتباً اعلام کرده است در ماده ۷ با توجه به این که در مواد قبلی از عیب و نقص خودرو ذکری به میان نیامده است استفاده از واژه مذکور در عبارت در صورتی که خریدار از عیب و نقص مذکور مطلع نباشد نیازمند اصلاح است.