تشریح عملکرد شش‌ماهه وزارت نفت در کمیسیون برنامه مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون با وزیر نفت را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و گزارشی از عملکرد شش ماهه این وزارتخانه به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رئیس شرکت ملی نفت نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور داشت، ادامه داد: رئیس شرکت ملی نفت نیز به تشریح عملکرد شش ماهه این شرکت پرداخت.

نماینده اردکان در مجلس تصریح کرد:در این جلسه عنوان شد علیرغم تحریم‌های سخت، این وزارتخانه با اتکای به حمایت‌های ستاد هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، توانسته از توقف روند صادرات نفت جلوگیری کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز اعلام شد 6500 میلیارد تومان حجم پروژه‌های در حال اجرای این وزارتخانه است.

تابش عنوان کرد:در ادامه نیز اعضای کمیسیون، از زحمات مهندس زنگنه و همکارانشان که علیرغم اعمال تحریم های شکننده، توانسته اند با اعمال مدیریت خوب روند صادرات نفت و میعانات را تداوم بخشند سپاسگزاری کردند.