انتخاب رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی و کاندیداهای نمایندگی در شوراهای عالی مرتبط با حوزه کاری کمیسیون اجتماعی در نشست امروز کمیسیون مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون از سوی اعضا انتخاب شدند.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی عبارتند از کمیته اداری استخدامی، کمیته صندوق‌های بازنشستگی، کمیته آسیب‌های اجتماعی،کمیته، اشتغال و روابط کار، کمیته تشکل‌های مردم‌نهاد، کمیته تعاون و کمیته ایثارگران که سیدسلمان ذاکر به عنوان رئیس این کمیته و علی اصغر عنابستانی نیز به عنوان رئیس کمیته اشتغال و روابط کار از سوی اعضای کمیته انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این اعضای کمیسیون در نشست امروز خود کاندیداهای نمایندگی در شوراهای عالی در شورای شرح وظایف کمیسیون اجتماعی مجلس برای معرفی به صحن علنی را مشخص کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: شورای گزینش، شورای عالی اداری، شورای عالی حقوق و دستمزد، شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی، شورای آسیب‌های اجتماعی، شوراهای مربوط به حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است که کاندیداهای نهایی برای انتخاب نماینده در این شوراها در نشست امروز مشخص و به صحن علنی مجلس برای رأی‌گیری نهایی معرفی شدند.

انتهای پیام/