وهاب عزیزی در گفتگو با موج: سخنگوی دولت با اقدام انتحاری رسانه ای جایگاه خود را برای ناکارآمدی طیف مدعی اصلاحات هزینه کرد /مردم در انتظار اصلاح اشتباه انتخاب خود در انتخابات ۱۴۰۰ هستند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: سخنگوی دولت توضیح بدهند که اگر این دولت نبود؛ قیمت خودرو پراید الان چند می شد؟

وهاب عزیزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی موج، در واکنش به اظهارات ربیعی مبنی بر اینکه “ما نبودیم وضع 100 برابر بدتر می شد”، اظهار داشت: آقای ربیعی در یک اقدام انتحاری رسانه ای تمام اعتبار جایگاه سخنگوی دولت را هزینه ناکارآمدی طیف مدعی اصلاحات کرد؛ طیفی که مدعی اصلاح مدیریت کشور و گشایش در امور مردم بود و ادعا کرده بود که تحریم ها را خواهد برداشت.

فعال سیاسی اصولگرا از حرف های ربیعی اظهار تعجب و تاکید کرد: اینکه سخنگوی دولت گفته است؛ اگر این دولت نبود وضعیت کشور یکصد برابر بدتر می شد، جای سوال های بیشمار دارد.

وی ادامه داد: سوال اول این است، آقای ربیعی با چه معیار و سنجه ای به این نتیجه رسیده است! و چگونه پیش بینی کرده است که دولت جایگزین روحانی دقیقا صد برابر بدتر عمل می کرد. آگاهان سیاسی به خوبی می دانند که اگر آقای روحانی رای نمی آورد، نفر بعدی آقای رئیسی یا قالیباف انتخاب می شد. آیا سخنگوی دولت در خصوص مدیریت قالیباف و رئیسی چنین نظری دارند که صد برابر ضعیف تر از روحانی هستند. قطعا چنین نیست. به نظر می رسد آقای ربیعی تحت فشار افکار عمومی دست به انتحار زده است تا شاید راه فراری برای یاران خود در اردوگاه اصلاحات باز کند.

این استاد دانشگاه گفت: سخنگوی دولت توضیح بدهند که اگر این دولت نبود؛ قیمت خودرو پراید الان چند می شد؟ دولت تا حالا در زمینه مسکن هیچ اقدام قابل توجهی نکرده، یعنی اگر دولت غیر از این بود وزارت مسکن و شهرسازی می رفت خانه های مردم را خراب می کرد؟

عزیزی تصریح کرد: دولت اصولگرای احمدی نژاد به مردم سهام عدالت و یارانه متناسب با تورم آن روز داد و دولت روحانی هیچ اقدامی برای افزایش یارانه ها متناسب با افزایش تورم انجام نداد در حالی که قیمت بنزین را سه برابر افزایش داد. قیمت لوازم خانگی و مسکن نیز با سرعت باد در حال افزایش است. قیمت ارزاق عمومی هم به صورت لحظه ای تغییر می کند.

فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که مردم از وضعیت نابسامان امور اقتصادی به تنگ آمده اند، سخنگوی دولت فرافکنی و گفتار درمانی می کند. در واقع مردم نسبت به این دولت کاملا مایوس و نا امید هستند و منتظرند یک سال باقی مانده دولت نیز بگذرد تا اشتباه انتخابات ۹۲ و ۹۶ را در انتخابات سال ۱۴۰۰ اصلاح کنند.

 

انتهای پیام/