وهاب عزیزی: نشاط و امید در مسجد امام رضا (ع) همچنان جریان دارد

 

فعالیت امام جماعت مسجد در حوزه های مختلف و حضور شبانه روزی ایشان در کنار مهرجویان و مراجعین، فضای مسجد را زنده تر کرده است.

وهاب عزیزیجهادگران نیوز– وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران با حضور در جمع نمازگزارن و هیئت امنای مسجد امام رضا ( ع) در دهکده المیپک ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی مسجد به مردم و تدابیر امام جماعت این مسجد حجت الاسلام علی واشقانی فراهانی توصیه داشتند که بقیه مساجد هم در طول کل روز پذیرای مردم باشند و در مساجد در هیچ ساعتی از شبانه روز بسته نشود.
وی افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حضور روحانیت در عرصه هدایت دینی،  سیاسی و خدمت به مردم است که ما این موضوع را در مسجد امام رضا (ع) شاهد هستیم.
در آستانه ماه مبارک رمضان به همت هیئت امنا و نمازگزاران مشتاق، مسجد غبار روبی شده آماده پذیرایی از مومنین و میهمان ضیافت الهی گردید. حضور همسایگان مسجد به همراه فرزندان در مراسمها و همچنین استفاده از امکانات و تسهیلات موجود یکی از زیبایی های کار این مسجد است.

مسجد امام رضا علیه السلام دهکده المپیکبرگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم توسط استاد سبزعلی برای برادران در نوبت بعد از ظهر و استاد خانم ربابه نجفی در هنگام غروب برای خواهران با نظمی خاصی روح مومنین را جلا می دهد.
همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان سفره افطاری بعد از نماز مغرب نیز پذیرای میهمانان ضیافت الهی هست. برنامه های لیالی قدر  با آداب خاص آن دل مشتاقان و رهجویان طریق وصل مصفا می کند.
مراسم پرفیض نماز عید سعید فطر هم با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز در جوار مسجد امام رضا (ع)  اقامه خواهد شد. این مسجد در کنار همه برنامه های فوق یک کار شاخصی هم انجام می دهد و آن اسکان رایگان مسافرین بین شهری و خدمات مومنانه به آنهاست. 

مدیر مسئول جهادگران نیوز تاکید داشتند که تمامی مساجد سراسر کشور می توانند با اضافه کردن تعداد خادمین مسجد و همکاری طلاب جوان و دانش آموخته های علوم دینی، نخبگان کارآفرینی، فعالان رسانه ای و همه داوطلبین، به صورت شبانه روزی در حوزه های مختلف خدمات بدهند. حضور افراد با تخصص ها و دیدگاه های مختلف موجب جذب اقشار مختلف به مسجد شده، در واقع مسجد به کارکردهای صدر اسلام نزدیک می شود.