دبیرکل جهادگران ایران اسلامی: لیست جهادگران ایران اسلامی تا روز سه شنبه نهایی می‎ شود

 

در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگراها با سه لیست موازی شورای ائتلاف، شورای وحدت و جهادگران در تهران رقابت می کنند.

وهاب عزیزی

جهادگران نیوز – وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از مراحل بررسی نهایی لیست جهادگران خبر داد و گفت: از لیست ۲۱۰ نفری جهادگران تعداد ۸۰ کاندیدا را انتخاب کردیم و با آنها مصاحبه حضوری انجام شد. در مرحله پس از مصاحبه به عدد ۴۲ رسیدیم. برنامه ریزی کرده ایم در سه روز آینده از میان ۴۲ کاندیدای برگزیده لیست نهایی ۲۱ نفری را انتخاب کرده و از طریق خبرگزاری های رسمی و شبکه های اجتماعی به مردم شریف تهران معرفی کنیم.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از فعالیت شبکه انتخابات جهادگران نیوز برای پخش زنده سخنرانی های نامزدهای جهادگران در ایام تبلیغات مجاز خبر داد و افزود: این شبکه به همت کمیته رسانه ای جهادگران راه اندازی شده است و به عنوان رسانه اصلی و منحصر بفرد این جریان روشنگری خواهد کرد.

وی معتقد است که اگر با مردم صادقانه و با زبان خود مردم حرف زده شود، نتیجه انتخابات قابل تغییر است. حتی از این طریق می‌توان بر روند سنتی پدرسالاری و پدرخواندگی در روند انتخابات پایان داد.

وهاب عزیزی از وجود تفرقه در جریان اصولگرایی ابراز نگرانی کرد و گفت: خودخواهی و منافع طلبی بی حد و حصر بعضی افراد موجب شده است که جریان اصولگرایی یه چند صدایی بی سابقه ای را تجربه کند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، احتمال شکست اصولگراها در انتخابات اخیر دور از ذهن نیست. البته وضعیت جهادگران نسبت به گروه های دیگر اصولگرایی بهتر است. چون جهادگران فراجناحی عمل می کند و در بین قشر خاکستری و بخشی از اصلاح طلبان میانه رو نیز طرفدارانی دارد که امیدوار هستیم با افزایش مشارکت و حضور این عزیزان بتوانیم از گروه های دیگر اصولگرایی پیشی بگیریم.

 

انتهای پیام/