کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم بسیجی ولایت مدار دکتر حجت عاشوری کد انتخاباتی ۶۲۷۱

بسمه تعالی

رزومه دکتر حجت عاشوری

مقدمه
دکتر حجت عاشوري ، با تکيه بر سابقه مديريتي و اجرايي خود در دستگاه هاي حاکمیتی و اجرائي مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه، سازمان نقشه برداری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت خانه های نیرو، جهاد کشاورزی، کشور و… و همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت هایی همچون شرکت مهندسان مشاور نقش ترسیم میلاد، شرکت انتقال تکنولوژی ایرانیان، بهینه پروران ایرانیان، انرژی پاک آرمان، رایان پادرا، راه ابریشم سینا، ایمنی هوانوردی یاس ایرانیان وشرکت های دیگر در زمينه هاي گوناگون اعم از عمرانی، صنعت، تکنولوژی، حمل و نقل، کشاورزی، IT و انرژی از سال 1369 تاکنون هدايت و مدیریت چندین شرکت مختلف را داشته و دارند.

 

حجت عاشوری

همچنین در عرصه انجام پروژه های کلان کشوری وانجام پژوهش و سیاست پژوهی در حوزه های کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان دارای تجارب ارزشمندی هستند که به عنوان یکی از صاحبنظران در حوزه توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناورانه و اقتصاد دانش بنیان میباشند و دارای بینش عمیق در مورد چالشها و راهکارهای برون رفت از وضعیت کنونی کشور جهت توسعه اقتصاد و اشتغالزایی با تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی و توانمندیهای درونی کشور هستند ايشان به عنوان یکی از کارآفرینان فناور برتر کشور ضمن عضويت در سازمان نظام مهندسي عمران، جامعه نقشه برداران ايران، انجمن مهندسان مشاور نقشه برداري ايران و جامعه مهندسان مشاور، جهت پويايي مجموعه با دپارتمانهاي فني و مهندسي دانشگاه هاي صنعتي شريف، اميركبير، علم و صنعت ، دانشگاه تهران ، خواجه نصيرالدين طوسي و دانشگاه آزاد اسلامي ارتباط تنگاتنگ دارند.
در راستاي نيل به اهداف والاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص اصل 44 قانون اساسي و تحقق اقتصاد مقاومتی با توسعه کارآفرینی بویژه در حوزه دانش بنیان، شرکت های تحت مدیریت ایشان با تكيه بر سوابق و تجربيات موفق پيشين و بهره‌گيري از مديريت كارآمد ایشان، دانش و فن‌آوري بروزوكارشناسان خلاق و متعهد، به آباداني هرچه بيشتر كشور عزيزمان ايران مي‌انديشد.

نکته بارز ایشان حضور 25 سال مداوم در پروژه های مختلف عمرانی اعم آب، سدسازی ، شبکه های آبیاری و زهکشی، ژئوماتیک،GIS و RS، راه، ساختمان، راه آهن و مترو، پل، تونل و …. می باشد که به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح حوزه فناوری محسوب میشوند.

 

دکتر حجت عاشوری

 

هم اکنون ایشان تجربه ای بالغ بر سه دهه فعالیت پیوسته عمرانی در داخل کشور و در عرصه بین المللی را داراست، از دلایل تداوم خدمات و ماندگاری ایشان، می توان به اصولی همچون صداقت، تعهد، تخصص، امانت، حفظ و ارتقاء دانش و تجربه فنی کارکنان همچنین مقدم دانستن کیفیت خدمات بر سایر امور نام برد. گستردگی کارها موجب افزایش توان تخصصی گردیده و با دیدگاه مدیریت پروژه محور همچنین انجام برنامه ریزی صحیح بر حسب استراتژی مناسب مدیریت، باعث بهره وری و افزایش راندمان در کلیه زمینه ها از جمله منابع انسانی، تجهیزاتی و مالی گردیده است، هدف گذاری ایشان همراه با انگیزه انجام کار با روش های نوین مهندسی و کیفیت و کمیت مناسب کارهای در دست ساخت در حداقل زمان موجب پایایی و نگرش روشن به افق های رو به توسعه خواهد گردید.

آقای دکتر عاشوری یکی از پیشگامان حوزه ژئوماتیک و موثرترین فرد در این حوزه می باشد. ایشان بیش از 500 پروژه مختلف در حوزه ژئوماتیک را در سرتاسر کشور به اتمام رسانده اند، که سرآمد آنها در حوزه کاداستر می باشد.
ایشان به عنوان یک کار آفرین حوزه دانش بنیان و نمونه به منظور تحقق ایده های مختلف، با استفاده از ریکرد کارآفرینانه و نوآوری ، قدرت تصمیم گیری، مهارت ها و استعدادهای فردی در طراحی، سازمان دهی، راه اندازی و مدیریت واحد های نختلف، ایده های گوناگونی را تحقق ساخته و از این راه تعداد بسیار زیادی از جوانان کشور مشغول به کار شده اند و برای توسعه کشور گامهای ارزنده ای برداشته شده است.

نکته مهم در سوابق ایشان، بحث انتقال دانش و تکنولوژی در حوزه های محتلف علمی، عمرانی، اقتصادی، صنعتی و …. است و ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناورانه و توسعه کارآفرینی فناورانه و اقتصاد دانش بنیان در کشور میباشد.

ایشان اعتقاد دارند که توسعه جامعه تنها با ارتقای سطح تکنولوژی و توسعه اقتصاد دانش بنیان امکان پذیر است ، به عبارت دیگر تکنولوژی مجموعه ای از عوامل سخت افزاری یا تجهیزات ، تواناییها و مهارتهای انسانی ، دانش فنی ، و تواناییهای مدیریتی و سازماندهی است. افزایش سطح تکنولوژی مستلزم رشد و ارتقای هماهنگ و سازگار تمام اجزای آن است که از طریق انتقال و توسعه داخلی تکنولوژی اتفاق می افتد . نقش مدیریت در فرایند انتقال و توسعه تکنولوژی مهم و تعیین کننده است و می توان آن را در چهار سطح کلان ، بخش علوم و تکنولوژی ، بنگاه ها ، و خود حرفه و تخصص مدیریت مطرح کرد. در این راستا شرکت های تحت مدیریت ایشان با بزرگترین و بهترین شرکت های خارجی تفاهم نامه های همکاری منعقد کرده اند یکی از ابتکارات ایشان در این حوزه بحث راه آهن سریع السیر در ایران با الهام از طرح جهانی یک کمربند- یک جاده چین می باشد.ایشان به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه ارتقا اکوسیستم کارآفرینی فناورانه و دانش بنیان با راه اندازی و توسعه مجموعه شرکتهای فنی و مهندسی بین الملل با سوابق درخشان و همچنین نقش اثر گذار در حوزه های حاکمیتی و اجرائی ، در اندیشه توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناورانه با تکیه بر پتانسیلهای تخصصی کشور و برون رفت از وضعیت کنونی کشور با توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغالزایی در حوزه های دانش بنیان میباشد.

حجت عاشوری کاندیدای مجلس یازدهم جهادگران

 

سوابق تحصیلی:
• دکتری مدیریت تکنولوژی-گرایش تحقیق و توسعه با درجه عالی
عنوان رساله دکتری:
طراحی الگوی راهبردی انتقال تکنولوژی در صنایع High-Tech حمل و نقل ریلی با رویکرد پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: انتقال تکنولوژی راه آهن سریع السیر)
• کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی – فارغ التحصیل با رتبه اول
عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد:
طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت اقتصادی نگهداری و تعمیر خطوط ریلی ایران( ITEMMS)
• کارشناسی مهندسی عمران – عمران و نقشه برداری

عضویت در مجامع ملی و بین المللی
عضويت در جامعه بين المللي مهندسان مشاور( FIDIC)
1. عضويت در جامعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران
2. عضويت در انجمن صادرکننده های کالاهای صنعتی، معدنی وخدمات مهندسی
3. عضويت در سازمان نظام مهندسي عمران
4. عضويت در انجمن انبوه سازان ایران
5. عضويت در جامعه نقشه برداران ايران
6. عضويت در انجمن مهندسان مشاور نقشه برداري ايران
7. عضويت در اتاق بازرگانی ایران-کانادا
8. عضويت در اتاق بازرگانی ایران-استرالیا
9. عضويت در اتاق بازرگانی ایران-روسیه
10. عضويت در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران و افغانستان
11. عضويت در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران وایتالیا
12. عضويت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان

گواهینامه و صلاحیت ها
خدمات مدیریت طرح وصلاحیت خدمات مشاوره در زمینه های :
سدسازی، شبکه های آبیاری زهکشی، حفاظت و مهندسی رودخانه، راه آهن، مترو، راهسازی، ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی، ژئوماتیک ، نقشه برداری زمینی، هیدروگرافی، فتوگرامتری،سیتم های اطلاعات جغرافیایی GIS، سنجش از دور(RS) از سازمان برنامه و بودجه کشور، انبوه سازی مسکن، پروانه نظام مهندسی حقوقی ساختمان (پایه یک ) از وزارت مسکن
گواهینامه همکاری خدمات فنی و مهندسی سمتا از وزارت دفاع
رسالت کاری
رسالت دکتر عاشوری در طی سال های مدیریت بر عرصه عمرانی ، صنعتی و تکنولوژی کشور، ارائه خدمات متنوع، با كيفيت و دقيق ، همگام با آخرين دستاوردهاي علمي و عملي با بهره گيري از منابع مديريتي و انساني متخصص، كار آفرين و توسعه يافته در عرصه داخلي و بين المللي ميباشد.

• باور ایشان :
1. ايجاد فضاي اعتماد متقابل
2. ارتقاء نام نيك با توسعه مسئوليت پذيري اجتماعي و رعايت اخلاق حرفه اي
3. بهبود مستمر وضعیت کشور با رعايت « دقت، كيفيت و مدیریت زمان »
4. بهره گيري از تكنولوژيهاي روز دنيا براي ارتقای جایگاه واقعی کشور
5. دانايي محوري و ارتقاء سطح آموزش با استفاده از دانش و تجربيات ارزنده
6. تحول آفريني در نظام ممدیریتی کشور با اتكاء به نيروهاي مديريتي و انساني « نوآور، كار آفرين، با انگيزه و بهره ور »
7. گسترش حضور جوامع صنعتی و مهندسی در بازارهاي داخلي و خارجي

سوابق کاری:
1. با دستور و حکم سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی به عنوان جانشین رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب وکار رئیس کمیته کارآفرینی و کسب و کارهای نوآورانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
2. عضو کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد کمیسیون های فرعی تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام
3. مدیر عامل یکی از مجموعه های دانش بنیان حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی و مدیریت طرح های ملی و فراملی با اخذ بیش از 10 رتبه مملکتی با پایه یک از سازمان برنامه و بودجه کشور با اخذ تقدیرنامه های متعدد از دستگاه های اجرایی حاکمیتی
4. مدیر پروژه ژئوماتیک در کنترل سیلاب ، پارس جنوبی
5. مدیریت تهیه نقشه های رقومی موردی و بنیادی ، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان نقشه برداری کشور
6. رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسان مشاور نقش ترسیم میلاد از سال 1378 تا کنون

• فعالیت ها ی سیاست پژوهی ایشان در کمیسیون کارآفرینی و کسب وکار
توسعه کارآفرینی یکی از پیشرانهای مهم توسعه اقتصاد و کشور میباشد.کمیسیون کارآفرینی و کسب وکار کشور زیر نظر آقای دکتر عاشوری در طی چند سال فعالیت خود در کنار تدوین سیاستهای کلی کسب وکار و کارآفرینی کشور به فعالیتهای پژوهشی و نظارتی ارزشمندی در جهت ارتقا سطح کارآفرینی کشور در سطح کلان پرداخته است که نتیجه این فعالیتها در قالب گزارش های ارزشمند پژوهشی و جلسات هم اندیشی به عنوان بازوی تخصصی در اختیار سیاست گذاران و تصمیم گیران کلان کشور قرار گرفته است و نقش برجسته ای در این حوزه داشته است . بخشی از این فعالیتهای مهم و اثر گذار که زیر نظر آقا ی دکتر عاشوری انجام پذیرفته است، در ادامه اشاره میگردد:
1. تدوین سیاستهای کلی کسب وکار و کارآفرینی کشور
2. جایگاه کارآفرینی در تحقق اقتصاد مقاومتی
3. بررسی مکانیزمهای توانمند سازی کارآفرینی در کشور چالش ها و راهکارها
4. جایگاه سیاست گذاری در بهبود محیط کسب وکار در نظامهای اقتصادی
5. توسعه کارآفرینی روستایی و کشاورزی چالش ها و راهکارها
6. بررسی سیاستها و راهبردهای توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب
7. چالشهای کسب وکارهای دانش بنیان در کشور
8. بررسی وضعیت اکوسیستم استارتاپی کشور
9. چالشهای توسعه کارآفرینی از منظر قانونگذاری و اجرائی در کشور
10. بررسی وضعیت محیط کسب وکار کشور
11. جلسات هم اندیشی مستمر با فعالان و نهادهای حاکمیتی اثر گذار بر اکوسیستم کارآفرینی کشور
12. بررسی وضعیت ساختارهای تسهیل کننده و توانمند ساز کارآفرینی فناورانه و دانش بنیان در کشور
13. تدوین کتاب توسعه کارآفرینی فناورانه
14. تدوین کتاب نوآوری
15. بررسی گزارش های رقابت پذیری و شاخصهای محیط کسب وکار بین المللی بطور مستمر
16. جلسات مستمر با کارآفرینان مخصوصا در حوزه های فناورانه و دانش بنیان جهت اخذ نظرات و چالشهای پیرو آنها
17. بررسی وضعیت شتاب دهند ه های کسب وکار و مراکز رشد در کشور
18. و سایر گزارش های مرتبط با سیاست پژوهی در حوزه توسعه اکوسیستم کارآفرینی و کسب وکار کشور

معرفی شرکت تحت مدیریت ایشان:
شرکت مهندسان مشاور نقش ترسيم ميلاد تحت مدیریت جناب آقای دکتر عاشوری به منظور مشارکت در عرصه فعاليت‌ها و طرح‌هاي عمراني در سال 1378 تاسيس شد و از آن سال تاکنون با بهره گيري از مديريت عالي، نوآوري، دانش روز، فن‌آوری نوین، نيروهاي خلاق، و همکاري جمع کثيري از اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌هاي مختلف تلاش نموده تا حضوري موفق و موثر در سطح ملي و بين المللي داشته باشد. اين شرکت با در دست داشتن گواهينامه خدمات مديريت طرح در رشته هاي تخصصي سدسازي، شبکه هاي آبياري و زهکشي، راه آهن، راهسازي، و نقشه برداري، و گواهينامه صلاحيت خدمات مشاوره در زمينه هاي سدسازي، شبکه هاي آبياري و زهکشي، حفاظت سواحل و مهندسي رودخانه، تاسيسات آب و فاضلاب، راه آهن، راهسازي، ساختمان‌هاي مسکوني، تجاري، اداري، صنعتی و نظامي، نقشه‌برداري زميني، هيدروگرافي، فتوگرامتري، ميکروژئودزي، و سيستم‌هاي اطلاعات جغرافيايي، تاکنون موفق به انجام پروژه هاي بسياري براي سازمانهاي مختلف شده است. براي پويايي و به روزرساني دانش فني و ارتباط نزديکتر با جامعه مهندسي، اين مشاور عضو جامعه مهندسان مشاور ايران تحت نظر فدراسيون مشاوران بين الملل بوده و ضمن عضويت در سازمان نظام مهندسي عمران، جامعه نقشه برداران ايران، و انجمن مهندسان مشاور نقشه برداران ايران، با گروه‌هاي آموزشي فني و مهندسي دانشگاه‌هاي صنعتي شريف، تهران، اميرکبير، علم و صنعت، و خواجه نصيرالدین طوسي ارتباط تنگاتنگ دارد. نظر به لزوم استانداردسازي و استقرار سيستم هاي مديريت کيفيت، مديران شرکت با مديريت کيفي و تخصصي خود و با جذب کارشناسان مجرب در زمينه هاي مختلف موفق به اخذ گواهينامه سيستم مديريت کيفيت بر مبناي ISO9001: 2015 و گواهینامه های HSE-MS و ISO 14001:2015 و OHSAS 18001:2007 و ISO9001:2000 از کمپاني B.Q.C شده است. 
شرکت مهندسان نقش ترسيم ميلاد با بيش از 500 نفر پرسنل تمام وقت و حدود 1000 نفر پرسنل نيمه وقت، به طور فعال در انجام طرح‌های مطالعاتی، نظارت و مدیریت طرح صنايع راه آهن و مترو شهري، آب و کشاورزي در داخل کشور مشارکت داشته و علاوه بر آن، در زمینه مطالعات مراحل مختلف طرحهاي بزرگ مشارکت داشته است، همچنین سد سازي و احداث نیروگاه و راه آهن در کشورهای آفریقایی نیز به آن اضافه میگردد.
نکته قابل توجه صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورهای جهان من جمله عراق، کنیا و …. می باشد که نمونه از این گونه پروژه ها، پروژه بزرگ سد چند منظوره ارور در کشور کنیا می باشد که پروژه ای شاخص و نماد توان ایرانی می باشد که در سال 1389 شروع گردید و جز اولین پروژه های انجام شده توسط یک تیم کاملا ایرانی تحت مدیریت آقای دکتر عاشوری در کشوری دیگر می باشد.
نکته قابل توجه، پیشگامی ایشان در طرح ملی کاداستر می باشد و یکی از عوامل تاثیر گذار در این طرح می باشند. این طرح به استناد ماده 55 قانون برنامه پنجم توسعه، پایش، تعیین کاربری و سند دار کردن اراضی کشاورزی( کاداستر) اجرا می شود.
نکته جالب این می باشد که تنوع پروژه های انجام شده توسط ایشان بسیار زیاد، در تمام شهر های ایران و در تمام حوزه ها می باشد.

 

 

تعدادی از پروژه های شاخص تحت مدیریت ایشان در شرکت:

حوزه آب
سد سازی:
1. سد اروردر کشور کنيا
2. سد خاکی کوتاه خلیفیان
3. سد خاکی گل تپه مهاباد
4. سد خاکی بالقچی
5. مطالعات اجتماعی پاياب سد آغ چای
6. سد کالپوش
7. سد مخزنی نهب
8. سد لاسک(خدمات نقشه برداری ساختگاه و مخزن سد لاسک)
9. سد سيلوه وگرده بين
10. ميکروژئودزی سد بوکان
11. سد مسقان
12. سد گيوی
13. سد کمال صالح
14. سد مخزنی مراش و حاجی قشلاق
15. سد کانی سيب

شبکه های آبیاری و زهکشی:
1. آماربرداری از منابع آب زیرزمینی استان آذربایجان غربی
2. آبياری و زهکشی کالپوش(خدمات نقشه برداری توپوگرافی بخشی از شبکه آبياری و زهکشی کالپوش)
3. شبکه آبياری و زهکشی آغ چای(تهيه نقشه کاداستر غير شهری از محدوده سيستم انتقال آبياری و زهکشی آغ چای)
4. نظارت بر آماربرداری و بهسازی مسیر رودخانه آدوری بم
5. عملیات احداث شبکه های آبیاری و زهکشی فرعی کوثر
6. طرح انتقال آب با لوله و لوله گذاری در شهرستان آذرشهر و روستاهای تابعه
7. شبکه آبياری و زهکشی باراندوزچای اروميه
8. آبياری و زهکشی کالپوش(خدمات نقشه برداری توپوگرافی بخشی از شبکه آبياری و زهکشی کالپوش)

مهندسی رودخانه:
1. نظارت بر آوارهای مسیر رودخانه آدوری بم
2. زرندو رفسنجان(انجام خدمات مشاوره تشکيل گروه های گشت و بازرسی حفاظت از منابع آب زيرزمينی در حوزه عملکرد امورات آب زرند و رفسنجان)
3. طالقان جاری و طالقان 2(انجام خدمات نقشه برداری جهت تعيين بسترو حريم رودخانه طالقان)
4. حريم و بستر رودخانه های شهرستان تهران و شميرانات
5. رود خانه زاينده رود( قطعه اول) از پل کله تا پل چوم(مطالعات بستر و حريم رودخانه زاينده رود(قطعه اول)
6. مطالعات تعیین حدحریم و بستر و مرحله اول ساماندهی رودخانه های شهرستان بیجار
7. مطالعات مربوط به شناسایی بستر رودخانه قشلاق در کردستان بطول 30 کیلومتر
8. مطالعات تعیین حدود بستر و حریم رودخانه های استان آذربایجان شرقی
9. مطالعات ساماندهی مسیر رودخانه درون شهری در بالادست پل سمیه در کرمان
10. سد سيلر بستان آباد(انجام مطالعات تعيين حدود بستر و حريم و تهيه نقشه رودخانه های محدوده سد سيلر بستان آباد)
11. خدمات مهندسی مطالعات مرحله اول و دوم ساماندهی و تثبیت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس در آذربایجان شرقی
12. مطالعات مرحله سوم ارس بازه سيه رود و علی شهيد (انجام خدمات مهندسی مرحله سوم در بازه سيه رود و علی شهيد ارس در محدوده استا آذربايجان شرقی)
13. مطالعات مرحله سوم ارس بازه احمد آباد جلفا(انجام خدمات مهندسی مرحله سوم در بازه احمد آباد جلفا ارس در محدوده استا آذربايجان شرقی)
14. مطالعات مرحله سوم ارس(انجام خدمات مهندسی مرحله سوم در بازه های مختلف رودخانه های مرزی ارس در محدوده استان آذربايجان شرقی)
15. مطالعات مرحله دوم ارس(مطالعات مرحله دوم حفظ و تثبيت بستر و کناره رودخانه مرزی ارس در محروده استان آذربايجان شرقی)
16. حريم و بستر رودخانه های آجی چای(انجام عمليات نقشه برداری از اراضی واقع در حريم و بستر رودخانه ها و مسيلهای آجی چای)
17. تعيين حدود بستر و حريم شبکه تيرچای ميانه(انجام خدمات نقشه برداری و مطالعات تعيين حدود بستر و حريم شبکه تيرچای ميانه)
18. خدمات مهندسی تعیین حدود بستر و حریم رودخانه ها و مسیلهای شهرستانهای میانه,سراب,هشترود, وچاراویماق و اهر
19. نظارت بر عمليات ساماندهی مسير رودخانه آدوری بم(انجام خدمات مهندسی مرحله سوم نظارت بر عمليات ساماندهی مسير رودخانه آدوری بم)
20. آجی چای(تهيه نقشه طرح تفضيلی کنترل سيلاب آجی چای)
21. رودخانه دماوند(انجام خدمات نقشه برداری حريم و بستر رودخانه دماوند)

تاسیسات آب و فاضلاب:
1. نظارت بر خط انتقال پساب از تصفیه خانه اراک به خیرآباد
2. نظارت بر خط انتقال آب دلیجان
3. نظارت بر احداث منبع زمینی نیمه مدفون 2000 متر مکعبی شهرک صنعتی فیروزکوه
4. نظارت بر احداث منبع زمینی نیمه مدفون 5000 متر مکعبی شهرک صنعتی عباس آباد
5. نظارت بر بهره برداری و نگهداری تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خوارزمی و پرند
6. نظارت بر پروژه اجراء و تکمیل شبکه فاضلاب و آب شهرک صنعتی پرند
7. نظارت بر ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی پرند
8. نظارت بر عملیات تکمیلی مدول اول دوم سوم و چهارم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی عباس اباد(به روش pc)
9. نظارت بر تجهیز ده حلقه چاه در شهرک ها و نواحی صنعتی
10. نظارت بر پروژه اجرا و تکمیل شبکه انتقال پساب شهرک صنعتی خوارزمی
11. کانال انتقال آب از سد شهرچای به تصفیه خانه اروميه
12. نظارت بر پروژه حفاری یک حلقه چاه به عمق 180 متر در شهرک صنعتی سالاریه
13. نظارت بر پروژه عملیات اجرای شبکه توزع آب و خطوط جمع آوری فاضلاب شهرک صنعتی سالاریه

حوزه تونل و پل
1. احداث پل روگذر ابوریحان تبریز
2. احداث پل مرزی جلفا
3. احداث پل روگذر چهار راه آخونی تبریز
4. ایجاد شبکه مسطحاتی بیرون و درون تونل و تهیه نقشه از بیلت و مقاطع طولی و عرضی مسیر قطار شهری تبریز

حوزه راه
1. خدمات نظارت بر پروژه های محور گچساران- بی بی حکیمه- رگ سفید و گناوه در استان کهگیلویه و بویراحمد
2. نظارت مقیم و عالیه بر پروژ های راه سازی در شهرک های صنعتی استان مرکزی
3. نظارت مقیم و عالیه بر پروژ های راه سازی در شهرک های صنعتی استان تهران
4. مطالعات آزاد راه زنجان-تبریز
5. نظارت بر زیرسازی و آسفالت توسعه خیرآباد در استان مرکزی
6. راه میدان نفتی دارخویین
7. محور فرعی کلور-درام
8. نظارت بر زیرسازی و روسازی آسفالتی در شهرستان ساوه
9. نظارت بر زیر سازی و آسفالت راونج در استان مرکزی
10. نظارت بر عملیات راهسازی و اجرای شبکه آب و فاضلاب شهرک صنعتی خاوران در استان تهران
11. نظارت بر عملیات راهسازی شهرک صنعتی دماوند و نصیرآباد و پرند در استان تهران
12. نظارت بر عملیات راهسازی شهرک صنعتی سالاریه و شمس آباد در استان تهران
13. نظارت بر زیرسازی و اسفالت ایبک اباد
14. نظارت بر عملیات خاکبرداری فاز توسعه و راهسازی شهرک صنعتی قرچک و فیروزکوه در استان تهران

حوزه راه آهن و مترو:
1. خدمات مديريت طرح روسازي خط متروي تهران- فرودگاه امام- پرند
2. خدمات مديريت طرح اجراي خط يک قطار شهري تبريز
3. مديريت طرح خط يک قطار شهری تبريز و حومه
4. مطالعات مرحله اول و دوم روسازي خط متروي کرج- هشتگرد
5. راه آهن گرگان-اينچه برون (انجام مطالعات توجيه اوليه احداث راه آهن گرگان-اينچه برون)
6. خط 7 متروی تهران
7. خط متروی کرج-هشتگرد(مطالعات مرحله اول و دوم روسازی خط متروی کرج-هشتگرد)
8. نظارت عاليه و کارگاهی خط يک سازمان قطار شهری تبريز(نظارت کارگاهی و عاليه نقشه برداری بر عمليات اجرايی خط يک سازمان قطار شهری تبريز)

سازه:
1. خط 7 متروی تهران(خدمات فنی و مشاوره ای مرحله دوم کارهای معماری،سازه و تاسيسات مکانيکی و برقی ايستگاههای پروژه خط 7 متروی تهران)
2. مدیریت طرح تاسیسات ساختمانی و تجهیزات متحرک قطار شهری تبریز
3. ساخت ایستگاه های 2، 3و4 قطار شهری تبریز
4. پروژه برج های دوقلوی عرش-فرحزادی در تهران
5. پروژه پایتخت مشهد
6. نظارت بر کلیه پروژه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران
7. نظارت بر کلیه پروژه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی
8. مجتمع مسکونی 134 واحدی گلها در آذربایجان شرقی
9. پروژه مجتمع مسکونی آسمان در آذربایجان شرقی
10. پروژه 590 واحدی ساختمانهای مسکونی شهریار در آذربایجان شرقی
11. واحدهای مسکونی 43 واحدی صنوف در آذربایجان شرقی
12. واحدهای مسکونی الغدیر در آذربایجان شرقی
13. واحدهای کارگاهی خیرآباد و کمیجان در استان مرکزی
14. ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی دهک در استان تهران
15. ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی قرچک در استان تهران
16. ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی بیجین در استان تهران
17. سردرب ورودی شهرک صنعتی سالاریه در استان تهران
18. مجموعه اداري، تجاري در پروژه قطارشهری تبریز
19. ایستگاه های خط مترو تبریز

حوزه ژئوماتیک
نقشه برداري زميني و توپوگرافی:
1. نقشه برداری گرمسار(تهيه نقشه به مقياس1:200 به مساحت تقريبی 2 هکتار از محل کارخانه واقع در گرمسار پياده کردن محدوده زمين کارخانه بيسکويت سازی واقع در شهرک فجر گرمسار)
2. داراب (تهيه نقشه های 1:2000 از عکسهای هوايی 1:10000)
3. ماکو(تهيه نقشه های 1:2000 شهر ماکو)
4. ارس بازه(1)تهيه نقشه 1:2000 توپوگرافی و مقاطع عرضی از رودخانه ارس بازه(1)
5. نورآباد(تهيه نقشه 1:2000از عکسهای1:10000شهر نورآباد)
6. شهر بوکان(تهيه نقشه های 1:2000 از عکس های 1:8000 شهر بوکان)
7. ارس بازه(تهيه نقشه توپوگرافی رودخانه ارس بازه3)
8. حاجيلر چای(تهيه نقشه 1:500 محور سدهای حاجيلر چای)
9. اهر(تهيه نقشه 1:2000 شهر اهر)
10. ليلان چای و دشت خراجو(تهيه نقشه 1:2000 ليلان چای و دشت خراجو)
11. کهکيلويه و بو ير احمد(تهيه نقشه 1:2000 حواشی رودخانه های استان کهکيلويه و بوير احمد)
12. استور ميانه(نقشه برداری زمينی موقعيت پيلارهای واقع در محور سد استور ميانه)
13. حبله رود(تهيه نقشه 1:500 مسير رودخانه حبله رود و سرشاخه آن)
14. خرمدره (تهيه نقشه های 1:2000 از عکس های هوايی 1:5000 شهر خرمدره)
15. زيمکان(تهيه نقشه توپو گرافی سد مخزنی زيمکان)
16. جاجرود(اتمام عمليات نقشه برداری زمينی توپوگرافی با منحنی ميزان 25 سانتيمتری در مقياس1:500 به طول تقريبی114 کيلومتر از مسير رودخا نه جاجرود و سرشاخه های آن به عرض 250 متر و به مساحت تقريبی2850 هکتار)
17. تهيه نقشه توپوگرافی در مقيا س1:2000 به روش مستقيم زمينی به وسعت 5000 هکتار برای ميله های مرزی44 الی49 و 60 الی 64 رودخانه ارس بازه 5
18. خرم آباد وپل زال(تهيه نقشه 1:2000 قسمتی از محور خرم آباد-پل زال از عکس های 1:10000)
19. قطار شهری تبريز (در رابطه با پياده نمودن 1500 نقطه کنترل از مسير عمليات اجرايی به طول 4 کيلومتر)
20. جهرم(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:5000 شهر جهرم)
21. رقومی کردن 30 شيت نقشه(جديد)(رقومی کردن نقشه های1:50000 استان تهران)
22. شهرداری تبريز(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:4000)
23. رقومی کردن 56 شيت نقشه(رقومی کردن 56 شيت نقشه 1:50000 طرح مطالعات کيفی منابع آب تبريز و اردبيل و مراغه و مرند)
24. لامرد(تهيه نقشه 1:2000 شهر لامرد از عکس های هوايی 1:5000)
25. حاشيه شهر اصفهان(عمليات تبديل نقشه های قسمتی از شهر اصفهان)
26. اردکان و ميبد(تهيه نقشه 1:2000 از عکس های هوايی1:5000 شامل عمليات تبديل و ترسيم از شهرهای اردکان و ميبد(استان يزد))
27. سرشاخه های رودخانه کرج(تهيه نقشه توپوگرافی به مقياس 1:500 از سرشاخه های رودخانه کرج)
28. تعيين موقعيت و ترازيابی چاههای پيزومتری(ترازيابی و تعيين موقعيت چاههای پيزومتری و مشاهده ای محفوره در چارچوب طرح مطالعات آب زيرزمينی شهر تبريز)
29. قوریگل(تهيه نقشه هيدروگرافی1:1000 از قوريگل)
30. ارس(تهيه نقشه توپوگرافی با مقياس 1:2000 به روش مستقيم زمينی و مقاطع عرضی رودخانه ارس)
31. اهواز و اميديه(تهيه نقشه توپوگرافی 1:2000 شهرهای اهواز و اميديه از عکسهای هوايی 1:5000 و 1:4000)
32. خير آباد و هنديجان(تهيه نقشه1:2000 از عکسهای هوايی1:8000 رودخانه خيرآبادوهنديجان)
33. رقومی کردن42 شيت نقشه(رقومی کردن نقشه های1:50000 واقع در محدوده استان های آذربايجان شرقی و اردبيل)
34. شهر چای اروميه(تهيه نقشه توپوگرافی1:2000 به روش مستقيم زمينی از مخزن سد شهر چای اروميه)
35. شهر تبريز(تهيه نقشه1:2000 از عکسهای هوايی1:10000 قسمتی از شهر تبريز)
36. سوادکوه(تهيه نقشه 1:2000و1:500 به روش مستقيم زمينی و تهيه پروفيلهای عرضی مورد نياز)
37. اراضی چم مسجد سليمان(تهيه نقشه توپوگرافی 1:500 اراضی چم آسياب مسجد سليمان)
38. رجئين (1)(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:10000 منطقه پاوه رود و مشمپا)
39. هايقر شيراز(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:10000 دشت هايقرتهيه نقشه محل جايگاه وبند انحرافی محدوده مسير تونل انتقال آبياری اراضی پاياب طرح سد مخزنی دهرود(هايقر))
40. چهل کمان سرخس(انجام خدمات نقشه برداری توپوگرافی محدوده سدو مخزن چهل کمان سرخس)
41. رجئين2(طرح تأمين آب دشت رجئين و پاوه رود2)
42. حبله رود(تهيه نقشه 1:500 مسير رودخانه حبله رود و سرشاخه آن)
43. سد مسقان(نقشه برداری سد و شبکه آبياری و زهکشی مسقان)
44. محور کلور درام(تهيه نقشه های توپوگرافی از عکسهای هوايی محور فرعی کلور-درام)
45. ازبيلت(ايجاد شبکه مسطحاتی بيرون و درون داخل تونل و تهيه نقشه ازبيلت و مقاطع طولی و عرضی مسير قطار شهری تبريز)
46. شبکه البرز(نقشه برداری-تهيه نقشه های توپوگرافی-پرفيل طولی و عرضی از انهار سنتی- آب بندانها و زهکشی ها و کانالهای شبکه البرز)
47. بندهای انحرافی هفتگانه شيروان(تهيه نقشه توپوگرافی 1:2000 . 1:500 به روش مستقيم زمينی-شيروان)
48. نواحی روستای املش(نقشه برداری مستقيم زمينی به مقياس 1:1000 از نواحی روستايی املش)
49. چاههای پيزومتری جديدالحفر در سطح استان آذربايجان شرقی(خدمات مهندسی عمليات ترازيابی چاههای پيزومتری جديدالحفر در سطح دشتهای استان)
50. تهيه نقشه از محدوده تونل انتقال آب و درياچه کانی سيب(زاب)
51. نقشه شهر گناوه(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی 1:5000 شهر گناوه)
52. شهر ارسنجان(تبديل عکسهای هوايی به نقشه 1:2000 شهر ارسنجان)
53. سد مخزنی نهب(نقشه برداری اراضی سد مخزنی نهب)
54. توپوگرافی دشت تنگ ارم-دهرود(تهيه نقشه توپوگرافی در منطقه کوهستانی تپه ماهور و دشت تنگ ارم-دهرود)
55. سد مخزنی خليفيان نقده(مطالعات مرحله اول سد مخزنی خليفيان نقده)
56. شهر ابهر(تهيه نقشه 1:2000 شهر ابهر از عکسهای هوايی1:5000)
57. توپوگرافی محدوده بندوخط انتقال و تصفيه خانه بار نيشابور(تهيه نقشه توپوگرافی محدوده بند و خط انتقال و تصفيه خانه بار نيشابور)
58. نقشه برداری خط 2 قطار شهری تبريز(انجام عمليات نقشه برداری پروژه خط 2 قطار شهری تبريز)
59. شهر هشتگرد(انجام طرح ترازيابی درجه 3 معابر شهر هشتگرد)
60. بالادست هاديشهر(اجرای عمليات تهيه نقشه 1:5000 هاديشهر)
61. رودخانه شهر چای ميانه(خدمات تهيه نقشه و پروفيلهای عرضی رودخانه شهر چای ميانه)
62. سد لاسک(خدمات نقشه برداری ساختگاه و مخزن سد لاسک)
63. منطقه هسته ای اصفهان(انجام خدمات نقشه برداری در منطقه هسته ای اصفهان)
64. خدمات اضافی ارس بازه شرفه(تهيه نقشه توپوگرافی 1:500 به روش مستقيم زمينی با منحنی تراز 25 سانتی متربا حجم عمليات 240 هکتار)
65. شهرهای قدس و شهريار(نقشه توپوگرافی از عکسهای هوايی به مقياس 1:10000 شهريار و شهر قدس)
66. تهيه نقشه شهر آبگرم(خدمات نقشه برداری تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:5000 شهر آبگرم)
67. شهرداری زنجان(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:5000 شهر زنجان)
68. هيدج-صائين قلعه و زرين آباد(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:5000 نقاط شهری هيدج-صائين قلعه و زرين آباد)
69. توپوگرافی منطقه بيرجند (خدمات تهيه نقشه برداری از حدود 500 هکتار از اراضی پادگان شهر بيرجند)
70. رفتارسنجی زمين لغزش پشت قلعه دورود(رفتارسنجی زمين لغزش پشت قلعه دورود حد فاصل امامزاده هندی کش تا غرب روستای لنج آباد)
71. شهر رفسنجان( تهيه نقشه 1:200 از عکسهای هوايی به مقياس 1:5000 شهر رفسنجان)
72. شهرداری نور(تهيه نقشه 1:2000 از عکس هوايی 1:5000 شهر نور استان مازندران)
73. شهرداری رامسر(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی 1:5000 شهر رامسر استان مازندران)
74. شهرداری همدان(تهيه نقشه 1:2000 از عکس هوايی 1:5000 شهر همدان)
75. شهرداری شهر کرد(تهيه نقشه 1:2000 از عکس هوايی 1:5000 شهر کرد استان چهارمحال و بختياری)
76. رودخانه ارس(نقشه برداری تکميلی و هيدرو گرافی اراضی جنوبی طرح توسعه بهره برداری از رودخانه ارس)
77. داراب فارس(نقشه برداری شبکه آبياری و زهکشی دشت داراب فارس)
78. آبياری و زهکشی کالپوش(خدمات نقشه برداری توپوگرافی بخشی از شبکه آبياری و زهکشی کالپوش)
79. شهرداری مراغه(خدمات مهندسی مميزی املاک شهری مبتنی بر سيستم اطلاعات جغرافيايی شهر مراغه)
80. رفتار سنجی زمين لغزش خوی(مطالعات رفتار سنجی زمين لغزش زير حوزه روستای کلت عليا شهرستان خوی)
81. نقشه برداری خط 3 قطار شهری کرج(انجام خدمات نقشه برداری خط سه قطار شهری کرج)
82. شهر تهران(تهيه نقشه بخشی از محدوده شهر تهران زون اول)
83. رودخانه های کوچک چای(تهيه نقشه توپوگرافی رودخانه های کوچک چای و مزرعه مزارع شهرستان اهر)
84. انجام خدمات مهندسی تهیه نقشه توپوگرافی طرح آب رسانی از سد هایقر به مناطق جنوبی فارس

GIS:
1. پروژه خدمات مهندسی تهیه سیستم اطلاعات مکان دار خرید اراضی در محیط GIS
2. پروژه GIS برق منطقه­ ای غرب
3. شهرک واوان(مطالعه و استقرار سيستمGIS شهرک واوان)
4. انجام مطالعات مکا نی،توصيفی و مطالعات آب استان زنجان
5. انجام عمليات مربوط به GIS READYقسمتی از شهر تبريز
6. پروژه GIS برق منطقه­ ای تهران
7. آباده(انجام عمليات GIS نقشه شهر آباده)
8. برق منطقه ای تهران(خدمات مشاوره ای جمع آوری و برداشت اطلاعات مکانی و توصيفی پروژه های جديد بهره برداری شده طی سه سال اخير در شبکه انتقال،فوق توزيع،شبکه مخابرات برق منطقه ای تهران)

هیدروگرافی:
1. رودخانه ارس(نقشه برداری تکميلی و هيدرو گرافی اراضی جنوبی طرح توسعه بهره برداری از رودخانه ارس
2. هيدروگرافی سد مخزنی کارون 3(خدمات مهندسی هيدروگرافی سد مخزنی کارون 3)
3. بندر فريدون کنار(تهيه نقشه هيدروگرافی1:1000اسکله بندر فريدون کنار)
4. تهيه نقشه های 1:1000 هيدروگرافی اسکله بندر لاور
5. تهيه نقشه هيدروگرافی1:1000 از قوريگل
6. تهيه نقشه هيدروگرافی1:1000اسکله بندر فريدون کنار
7. هيدروگرافی سد بوکان
8. تالاب بامدژ(توپو گرافی و هيدروگرافی بستر تالاب بامدژ و مقطع برداری از نهر خاور)

کاداستر:
1. تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی حوضه دریاچه ارومیه در شهرستان سقز دهستان تموغه و میرده-کردستان
2. تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی و جمع آوری اطلاعات توصیفی اراضی کشاورزی استان کرمانشاه
3. تهیه نقشه کاداستر 1:200 به همراه جمع آوری اطلاعات توصیفی و مالکیتی اراضی کشاورزی در سراب2
4. تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات به مساحت 50000 هکتار در شهرستان اردبیل
5. تهیه نقشه های کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات مقررات موازی جهادکشاورزی خوزستان
6. کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی
7. جمع آوری اطلاعات توصیفی و فتوگرامتری کاداستر اراضی کشاورزی در محدوده حوضه آبریز دریاچه ارومیه
8. تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی و رفع تداخلات در شهرستان های اردل و کیار در سطح 26000 هکتار
9. تهيه نقشه کاداستر شبکه آبياری و زهکشی دشت مغان
10. انجام خدمات مهندسی تهيه نقشه های کاداستر تکميلی اراضی بالای تراز 300 شبکه آبياری خداآفرين
11. تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر1:2000 به روش مستقيم زمينی داران وپرسيان و مازاد دشت گلفرج
12. زرکشت فيروز کلا و سيد محله(تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر از محدوده اراضی شرکت تعاونی روستايی زرکشت فيروزکلا و ساحل سبز سيد محله)
13. قطار شهری تبريز(تهيه نقشه توپوگرافی و کاداسترغير شهری تکميلی دشت گلفرج جلفا و تهيه نقشه توپوگرافی وکاداستر غير شهری دشت افشار)
14. دشت زرينه رود(تهيه نقشه کاداستر1:2000دشت زرينه رود)
15. دشت عمارت (تهيه نقشه توپوگرافی وکاداستر 1:2000 از عکس های هوايی1:8000اراضی پاياب سد عمارت)
16. انجام خدمات مهندسی تهيه نقشه های کاداستر تکميلی اراضی بالای تراز300 شبکه آبياری خداآفرين
17. تهيه نقشه کاداستر 1:2000 طرح تامين آب دشت رجئين و پاوه رود(3)
18. انجام خدمات نقشه برداری و تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر از محدوده طرح سيستم انتقال و شبکه آبياری و زهکشی آغ چای
19. انجام نقشه برداری تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر دشت زرينه رود
20. دشت تبريز(تهيه نقشه های1:2000 کاداستر به روش زمينی به مساحت 8300هکتاری مساحت15500هکتاری تهيه نقشه توپوگرافی وکاداستر غير شهری)
21. تهيه نقشه کاداستر اراضی پيرانشهر و اراضی پايين دشت سد انحرافی بادين آباد و اراضی مشروب از رودخانه های تمرچين
22. انجام خدمات نقشه برداری و توپوگرافی و کاداستری پاياب سد سلماس
23. انجام خدمات مهندسی تهيه نقشه های توپوگرافی و کاداستر تکميلی دشت تبريز
24. تهیه نقشه کاداستر اراضي كشاورزي و طرح رفع تداخلات در شهرستان همدان
25. رفع تداخلات ناشی از اجرای مقررات موازی در اراضی کشاورزی استان گیلان
26. سد سيلوه وگرده بين(تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر سدهای سيلوه وگرده بين)
27. انجام خدمات مهندسی تهيه نقشه های کاداستر تکميلی اراضی بالای تراز300 شبکه آبياری خداآفرين
28. گرمی چای(تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر اراضی پاياب سد گرمی چای)
29. تهيه نقشه توپوگرافی و کاداستر شبکه آبياری بار نيشابور
30. تهيه نقشه توپو گرافی و کاداستر آغ چای
31. تهیه نقشه 1:200 کاداستر اراضی کشاورزی عباس آباد(مشهد)
32. فيروز آباد(تهيه نقشه 1:2000 از عکسهای هوايی1:10000 دشت فيروز آباد(تهيه نقشه های مسير خطوط انتقال و شبکه آبياری و نقشه های کاداستر شبکه آبياری دشت فيروز آباد))
33. خرمدرق(تهيه نقشه های توپوگرافی و کاداستر اراضی طرح خرمدرق)

ميکروژئودزي:
1. ميکروژئودزی سد مخزنی شهر چای اروميه
2. ميکروژئودزی سد بوکان
3. سد مهاباد(انجام عمليات ميکروژئودزی سد مهاباد)
4. ميکروژئودزی سد مخزنی شهر چای اروميه
5. ميکروژئودزی سد بوکان
6. انجام خدمات تهيه نقشه توپوگرافي و کاداستر شبکه آبياري و زهکشي دشت داراب
7. انجام خدمات نقشه برداري در مسیر و حریم رودخانه های چاروچي و آبدر شهر بابك، سيرچ شهداد و آب بخشاء بردسير
8. به روزرسانی نقشه های 1:2000 با استفاده از عکس های رقومی در شهرکرد
9. نقشه برداری مسیر رودخانه آدوری بم
10. رفتار سنجی زمين لغزش خوی(مطالعات رفتار سنجی زمين لغزش زير حوزه روستای کلت عليا شهرستان خوی)
11. شهر هشتگرد(انجام طرح ترازيابی درجه 3 معابر شهر هشتگرد)
12. نقشه برداری خط 2 قطار شهری تبريز(انجام عمليات نقشه برداری پروژه خط 2 قطار شهری تبريز)

سایر
1. نظارت بر خط گازرسانی توسعه محلات
2. نظارت بر ساخت و راه اندازی مخازن هوایی محلات
3. نظارت بر پروژه اجرای شبکه گاز به واحد آلومرول(توسعه 42 هکتاری)
4. نظارت بر روشنایی معابر شهرک مامونیه
5. نظارت بر راه اندازی روشنایی معابر شهرک زاویه
6. نظارت بر شبکه توزیع آب ساوه
7. نظارت برشبکه گازرسانی ایبک آباد
8. نظارت بر شبکه 20 کیلو ولت هوایی تصفیه خانه مامونیه
9. نظارت برروشنایی معابر آستانه-برق صنعت قدیمی
10. نظارت برروشنایی معابر خمین
11. نظارت بر احداث و نگهداری فضای سبز شهرک های صنعتی استان تهران

سوابق پژوهشی
دکتر عاشوری یکی از متخصصین صاحبنظر با تجربه ارزشمند عملی و تخصصی و یکی از متواضعترین اساتید ایران در زمینه عمران، مدیریت اجرایی و تکنولوژی می باشند. ایشان با سوابق فعالیت علمی، پژوهشی و اجرایی در زمینه های گوناگون مهندسی عمران و نیز سایر علوم و فناوری ها ، مدیریت و کارآفرینی داشته که حاصل مکتوب آن در عرصه های گوناگون این علوم کاربردی می باشد. ایشان و شرکت های زیر مجموعه ایشان از بسیاری همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای علمی کشور مانند کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن ، حمایت مادی و معنوی کرده اند. از جمله مقالات و گزارش های ایشان می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
1. مدل سیستم داینامیک انتقال تکنولوژی قطار سریع السیر
2. توسعه الگوریتم اولویت بندی و برنامه ریزی برای نگهداری و تعمیرات خطوط راه آهن ایران
3. الگوی انتقال تکنولوژی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت حمل و نقل ریلی
4. جایگاه کارآفرینی در تحقق اقتصاد مقاومتی
5. کتاب کارآفرینی فناورانه
6. کتاب نوآوری
7. زلزله و سبک سازی در صنعت ساختمان
8. High-Speed Train Technology Transfer Dynamic System Model

 

مجلس جایگاه برترین نخبگان است – دکتر حجت عاشوری

 

 

حجت عاشوری کاندیدای مجلس یازدهم جهادگران

 

بیانیه دکتر عاشوری به مناسبت انتخابات دوم اسفند