وهاب عزیزی: مردم برای تداوم سبک مدیریت قالیباف در شهرداری به فهرست ائتلاف رای دادند

 
 عبداللهی، درویشی، پیرهادی، جاوید، حسینی و پشمچی زاده در مسیر بهشت
 
وهاب عزیزی
 
وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص انتخاب شهردار جدید تهران گفت: همه لیست ۴۱ نفری پیشنهادی برای شهرداری تهران افراد متشخصی هستند که توانایی و تجربه مدیریت‌های کلان را دارند. در لیست منتشر شده هفت نفر شانس انتخاب شدنشان از بقیه بیشتر است. این هفت نفر کسانی هستند که قبلا با محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران کار کرده اند و درک روشنی از مختصات مدیریت جهادی در شهرداری تهران را دارند، لذا این افراد از شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان شهردار تهران برخوردار هستند.
 
مدیر مسئول جهادگران نیوز تصریح کرد: منتخبین محترم شورای شهر دوره ششم به خوبی می‌دانند که حمایت دکتر قالیباف نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی لیست شورای ائتلاف داشت. همچنین توجه دارند که مردم به امید تداوم سبک مدیریت قالیباف در شهرداری تهران به لیست آن‌ها رای دادند و مطالبه جدی مردم از منتخبین تهران انتخاب یک شهردار با تجربه مدیریت جهادی است، درست همیان روشی که قالیباف در شهرداری در پیش گرفت.
 
وی گفت: همه لیست ۴۱ نفری پیشنهادی برای شهرداری تهران افراد متشخصی هستند که توانایی و تجربه مدیریت‌های کلان را دارند، ولی هفت نفر از آن‌ها با برنامه‌های محمدباقر قالیباف همراهی بیشتری دارند، چون با او کار کرده اند. شهردار جدید تهران از بین آقایان مجتبی عبداللهی، هابیل درویشی، محسن پیرهادی، علیرضا جاوید، عبادالله فتح اللهی، مازیار حسینی و پژمان پشمچی زاده انتخاب خواهد شد.
 
وهاب عزیزی تاکید کرد: با توجه به این که حلقه جریان انقلاب در حال تکمیل شدن است شهردار جدید تهران بهتر است رویکرد کاری، تخصصی و همراهی با سیاست‌های کلان جریان انقلاب با محوریت تجربه دکتر قالیباف در شهرداری را داشته باشد؛ بنابراین افراد سیاسی و کسانی که تجربه و یا سودای نامزدی ریاست جمهوری در آینده را داشته باشند در همان ابتدا از لیست ۴۱ نفری حذف می‌شوند. ۳۴ نفر بعدی هم در مختصات ترسیمی قرار ندارند، لذا دایره انتخاب اعضای شورای شهر ششم به لیست هفت نفری مورد اشاره محدود خواهد شد.
 
انتهای پیام/