وهاب عزیزی: خون شهید فخری‌زاده بنیان صهیونیسم را خواهد لرزاند

 

دبیرکل جبهه جهادگران گفت: انتقام خون شهید فخری‌زاده و تمام شهدای ترور بدیهی‌ترین کاری است که مردم از مسئولین انتظار دارند.

به گزارش جهادگران نیوز، وهاب عزیزی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز تاسف از ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایران گفت: سلسله ترورها و اقدامات خرابکارانه چند سال اخیر که در کشور ما توسط مزدوران رژیم صهیونیستی انجام می شوند، ماهیت باطل و خوی ددمنشی آن رژیم را عیان می کند. ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی نشان می دهد که اتاق فتنه رژیم صهیونیستی نقشه های پلیدی را طراحی کرده است؛ البته با هوشیاری ملت ایران هیچ کدام از نقشه های پلید آنها عملی نخواهد شد.

وی بیان داشت: خون شهید محسن فخری زاده، ملت ما را در مسیر مبارزه علیه صهیونیسم جهانی مصمم تر از گذشته و متحد خواهد کرد. انتقام خون شهید محسن فخری زاده و تمام شهدای ترور بدیهی ترین کاری است که مردم از مسئولین مربوط انتظار انجام آن را دارند. ما اطمینان داریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی از عهده آن بر می آید؛ اما مطالبه اصلی و اصولی مردم اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقات ناگواری است. مردم انتظار دارند که راه های نفوذ تروریست ها شناسایی و کور شوند. مردم قدردان زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی هستند ولی سوال اینجاست که کجای کار مشکل دارد که دانشمندان هسته ای ما قربانی می شوند؟ اگر کمبود نیروی انسانی، تجهیزات یا منابع مالی دارند، تامین کنید، تقویت کنید. مشخص کنید مشکل کجاست.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به راه‌های مقابله با این ترور ناجوانمردانه افزود: لازم است که کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این مسئله ورود جدی بکند. بهتر است مسئله با دقت از زوایای مختلف بررسی شود. بومی سازی دانش هسته ای چیزی است که سالیان سال برای آن هزینه های زیادی را متحمل شده ایم. در این مسیر شهدای زیادی را داده ایم، تحریم ها بر ما تحمیل شده است. فشارهای اقتصادی سختی را تحمل کرده ایم. این سطح از امنیت و حفاظت از سرمایه های ملی قابل پذیرش نیست. مردم نمی پذیرند که دانشمندان هسته ای کشور به راحتی در عرض چند ثانیه ترور شوند و دشمنان قسم خورده ما هم خنده مستی و سرخوشی سر دهند. ما از نهادهای امنیتی حمایت می کنیم. انتظار داریم دولت نیز اقدامات بایسته را انجام دهد تا دیگر شاهد ترور و نا امنی در کشور نباشیم.

عزیزی اظهار کرد: همانطور که خون شهدا در مقاطع مختلف به کمک اسلام و انقلاب آمده؛ به یاری خدا خون شهید عزیز محسن فخری‌زاده نیز باعث تقویت اسلام خواهد شد. این فرزند برومند ملت بزرگ ایران در مقطعی به دست موساد به شهادت رسید که تحت تاثیر برخی تحرکات عناصر نادان، پروژه “مذاکره و نفوذ” مجدد فعال شده است. شهید فخری زاده از اساتید شهید شهریاری بود و مسلما شهادت ایشان با برنامه ریزی های فراوان و طی چندین سال صورت گرفته است. سایر دانشمندان هسته ای نیز در دوره دولت دموکرات آمریکا یکی بعد از دیگری به شهادت رسیدند و امروز در آستانه روی کار آمدن دولت جدید آمریکا که عوامل نفوذ در حال گرم کردن تنور مذاکره هستند، دانشمند بی همتایی چون فخری زاده به قربانگاه برده می شود. دانشمندی که پیش تر توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برنامه ای از او نام برده شده بود. این در حالی است که مقام معظم رهبری هشدارهای لازم را علنی و خصوصی اعلام کرده اند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به فعالیت‌های سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهادت فخری زاده که توسط سیا، موساد و عوامل نفوذیشان طرح ریزی شد، می تواند زنگ هشداری باشد که دشمن همواره در کمین نشسته است. دشمن اگر از طریق مذاکره نتواند، به صورت ترور فیزیکی اهدافش را دنبال می کند. مردم انتظار دارند که مسئولان نظام مقابله هوشمندانه و قاطع داشته باشند. این گونه شهادت ها مانند شهادت قهرمان بزرگ ملی، شهید سلیمانی باعث بیداری بیشتر ملت و اتحاد و همبستگی ملی می شود و قطعا عاملی خواهد شد تا آنهایی که نسبت به دشمن هنوز خوش‌بین هستند و فکر می کنند با آمدن این فرد یا آن فرد در آمریکا، قادر هستند از طریق سازش و مذاکره راه به جایی ببرند به خود بیایند. انتظار این است با استفاده از تجربیات گذشته برخی غافلان و ساده لوحان راهشان را از مسیر عزت بخش و اقتدار آفرین انقلاب اسلامی جدا نکنند.

عزیزی در پایان تصریح کرد: جا دارد این شهادت دلسوزانه را به خانواده محترم شهید فخری زاده تسلیت گفته و برایشان آرزوی صبر و شکیبایی داشته باشم.

انتهای پیام/