علت واژگونی اتوبوس در بزرگراه سیمین بولیوار/ دانشگاه علوم و تحقیقات تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

یک دستگاه اتوبوس در انتهای بزرگراه سیمین بولیوار واژگون شد که این حادثه مرگبار هشت کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشته است.

جهادگران نیوز:

، ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس در انتهای بزرگراه سیمین بولیوار در مسیر دانشگاه علوم تحقیقات واژگون شد که این حادثه مرگبار هشت کشته و 27 مصدوم برجای گذاشته است.

براساس گفته‌های مسئولان دانشگاه آزاد بر‌خی ا‌ز دانشجویان مصدوم به بیمارستان فرهیختگان (بیمارستان دانشگاه آزاد) و برخی به بیمارستان‌های حضرت رسول، شریعتی، عرفان و نیایش منتقل شده اند.

هم اکنون خانواده‌های دانشجویان مصدوم پشت درهای بیمارستان فرهیختگان حضور دارند و پزشکان در حال کمک رسانی و رسیدگی به وضعیت مصدومان هستند.

کلاس‌های واحد علوم و تحقیقات تعطیل شده و دانشجویان از دانشگاه خارج شدند، براساس مشاهدات خبرنگار حاضر در بیمارستان، قاضی پرونده در محل حاضر شد.

براساس این گزارش احسان صفایی، علی حسین زاده و سجاد طالب نیا سه نفر از هشت مصدومی هستند که در این سانحه درگذشتند و همه اجساد در بیمارستان فرهیختگان به پزشکی قانونی مرکزی پارک شهر منتقل شدند.

علت واژگونی اتوبوس در بزرگراه سیمین بولیوار/ دانشگاه علوم و تحقیقات تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

کلاس‌های درس دانشگاه تعطیل شدند
همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مطرح کرد: برای تسریع در روند بررسی ماجرای حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات، این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دانشجوها همه درحال خروج از دانشگاه هستند و هیچ کلاسی برگزار نمی‌شود، تمام خیابان های اطراف دانشگاه آزاد بسته شده است و ماشین های آتش نشانی و اورژانس در محل حضور دارند و رفته رفته تعداد آنها بیشتر می‌شود.

حضور رئیس دانشگاه آزاد در بیمارستان فرهیختگان

درپی این حادثه محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در بیمارستان فرهیختگان این دانشگاه حاضر شد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد

علت واژگونی اتوبوس در بزرگراه سیمین بولیوار/ دانشگاه علوم و تحقیقات تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه اتوبوس واژگون شده در دانشکده‌های بالا به سمت در ورودی در حال حرکت بوده است؛ به گفته شاهدان عینی، راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.

به گفته وی، در حال حاضر دانشجویان در حال انتقال به بیمارستان هستند.

انتهای پیام/