اولین جلسه هیئت امنای پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد.

 

به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه هیئت امنای پژوهشکده شورای نگهبان با حضور اعضای هیئت امنا برگزار شد.

هیات امنا شورای نگهبان

اولین جلسه هیئت امنای پژوهشکده شورای نگهبان عصر چهارشنبه ۵ آبان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، آیت‌الله مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان، حسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و سیفی نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه، در محل شورای نگهبان برگزار شد.

در این جلسه علی فتاحی زفرقندی، قائم‌مقام پژوهشکده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشکده، برنامه‌های آتی را تشریح کرد و و درباره وضعیت و برنامه‌های آینده این مؤسسه میان اعضای هیئت امنا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این جلسه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی و آیین‌نامه داخلی جلسات هیئت امنای پژوهشکده بررسی و تصویب شد.

گفتنی است، طبق اساسنامه پژوهشکده شورای نگهبان که به تصویب شورای نگهبان و به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، آیت‌الله جنتی رئیس و عباسعلی کدخدایی دبیر هیئت امنا و ۵ نفر دیگر از اعضای شورای نگهبان، به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور سایر اعضای هیئت امنای پژوهشکده شورای نگهبان هستند.

پژوهشکده شورای نگهبان به منظور پشتیبانی علمی و کارشناسی و ارائه نظرات مشورتی حقوقی به شورای نگهبان و تبیین مبانی و اصول قانون اساسی تأسیس شده است.

 

انتهای پیام/