«لحظه گرگ و میش» جای «بانوی عمارت» می‌آید + تیزر و عکس

لحظه گرگ و میش: «بانوی عمارت» به آخرین روزهای خود می رسد و در آینده نزدیک قرار است همایون اسعدیان با «لحظه گرگ و میش» روی آنتن برود.

پس از پایان تکمیل شدن مراحل فنی،سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان و با صدای محمد معتمدی پخش خود را آغاز خواهد کرد.

لارم به ذکر است این سریال در پنجاه قسمت آماده نمایش می باشد و در آینده نزدیک پس از پایان پخش سریال «بانوی عمارت» در آنتن شبکه سه سیما نمایش داده می شود.

همچنین قرار است ترانه اولین تیزر سریال «لحظه گرگ و میش» با صدای محمد معتمدی از آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» و با شعری از محمدمهدی سیار است که این آلبوم تازه‌ترین کار محمد معتمدی است آماده گردد.

این مجموعه تلویزیونی، مجموعه  «لحظه گرگ و میش» روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل طی 3 دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه 60 آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

پخش سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، ناصر سجادی حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از بازیگرانی می باشند که در سریال مذکور به ایفای نقش خواهند پرداخت.