سخنگوی وزارت خارجه: برای ملت ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر این مردم هیچ‌گاه بر سر دوراهی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری جهادگران نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم،‌ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه اعلام کرد هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و سناریوهای دشمن علیه این ملت از پیش شکست‌خورده است.

جمهوری اسلامی ایران با اتکا مردم خود کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را بر اساس منافع و امنیت ملی خود مشخص می‌کند و هیچ‌گاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی‌گیرد. هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفتگو.

سخنگوی وزارت امور خارجه

وی افزود: «مدتی است که یک سناریوی روانی-تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده است و به همین دلیل ما این سناریوها و این حرف‌ها را نیز در قالب همان پکیج می‌بینیم. خود آنها نیز می‌دانند که این سناریو حتی اگر نگوییم نخ‌نما است، ولی از پیش شکست‌خورده است و قطعاً راه به جایی نخواهد برد.»

اخیراً محمدجواد ظریفوزیر امور خارجه کشورمان نیز در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری سی‌ان‌ان تأکید کرده بود که ایران هرگز تسلیم تهدید و ارعاب نخواهد شد و تنها زمانی حاضر به مذاکره خواهد بود که طرف مقابل دست از تروریسم اقتصادی بردارد و به ایرانی‌ها احترام بگذارد.

انتهای پیام/.