بازتاب گسترده اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در رسانه ها

 

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در نشست خبری یکشنبه 5 اردیبهشت با شعار «جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت»برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

انتخابات ۱۴۰۰

خبرگزاری های صدا و سیما، جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، ایلنا، برنا، تسنیم، آخرین خبر، ایران آنلاین، یکتا پرس، خبرگزاری پانا، مشرق، رخداد اقتصادی، سلام نو، جهان نیوز، تجارت نیوز، آفتاب و ده ها پایگاه خبری و سایت، بیانیه جهادگران ایران اسلامی و اعلام کاندیداتوری وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران را پوشش خبری دادند.

 

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ
“جهاد درى از درهاى بهشت است كه خداوند آنرا به روی خواصّ دوستان خود گشوده” (حضرت علی ع)

اعلام حضور جریان سوم در انتخابات 1400 برای تشکیل دولت جوان جهادی
به اطلاع مردم شریف ایران می رساند
جهادگران ایران اسلامی متشکل از ائتلاف نیروهای ارزشی وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) جهت ایجاد شور انتخاباتی به عنوان یک جریان مردمی و مستقل از احزاب و گروه ها (جریان سوم) درانتخابات 1400 اعلام حضور می کند.
برگزاری انتخابات فراگیر، پرشور و سالم که آحاد ملت در آن مشارکت داشته باشند رکن اصلی مردم سالاری دینی است که مقام معظم رهبری بر اهمیت آن بارها تاکید فرموده اند.
متاسفانه در آستانه انتخابات 1400، اردوگاه رسانه ای دشمن از داخل و خارج با تمام قوا اصل برگزاری انتخابات را هدف تیرهای فتنه انگیز خود قرار داده و از هر سو بر افکارعمومی فشار وارد می کند تا اصل انتخابات را در کشور ما کمرنگ و بی تاثیر نشان دهد. بزرگترین هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نهادهای قانونی نظام است. دشمن می خواهد شکست خود در میدان های نبرد سخت را در میدان جنگ نرم و رسانه ای جبران کند. در چنین شرایطی به همه دلسوزان انقلاب، وظیفه است برای مقابله با هجوم دشمن، قلم مبارزه بدست بگیرند. مسئولین اجرایی انتخابات نیز باید تمام تلاش خود را برای تسهیل حضور مردم در فعالیت های انتخاباتی بکار بگیرند تا با برگزاری یک انتخابات سالم، فراگیر با حضور همه سلیقه ها، گامی بلند و استوار در مسیر بالندگی جمهوری اسلامی ایران برداریم.
در همین راستا جهادگران ایران اسلامی از وهاب عزیزی مدیر مسئول جهادگران نیوز که سابقه ای طولانی در حوزه فعالیت های سیاسی و مبارزه رسانه ای برای تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و جهاد برای دفاع از حقوق مردم دارد، دعوت کرده و تکلیف می کند برای فراهم نمودن مقدمات تشکیل دولت جوان جهادی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم اعلام حضور کرده و ثبت نام نماید.
لازم به یادآوری است شعار اصلی و مبنایی جهادگران ایران اسلامی این است “در مسیر ولایت…جهاد ادامه دارد”
“جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت”
همچنین رنگ فیروزه ای بعنوان نماد انتخاباتی جهادگران ایران اسلامی به نشانه پاکی و صداقت، عشق و ایمان، عشق به میهن اسلامی و عشق به همه مردم ایران انتخاب شده است.
در پایان با آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، برای همه ملت ایران از خداوند متعال موفقیت، سرافرازی، عزت و زندگی توام با آرامش خواستاریم.   روابط عمومی – جهادگران ایران اسلامی

وهاب عزیزی نشست خبری ریاست جمهوری

بر اساس این بیانیه شعار «در مسیر ولایت، جهاد ادامه دارد» به عنوان شعار این جبهه سیاسی و رنگ فیروزه‌ای رنگ انتخاباتی آن است.
در ادامه این نشست، عزیزی در سخنانی گفت: معتقدم اگر تایید شوم با توجه به اینکه مردم از طریق رسانه‌های سراسری مواضع کاندیدا‌ها را دنبال می‌کنند، بخش زیادی از مردم با من همراه خواهند شد. به شورای نگهبان توصیه می‌کنم زمینه حضور کاندیدای مستقل را در انتخابات فراهم کنند.
وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کناره‌گیری اش به نفع فردی خاص تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده که تا آخر حضور داشته باشم و قرار نیست از انتخابات کنار بروم امیدوارم شورای نگهبان نظر ما را برای حضور کاندیدای مستقل بپذیرد و مورد تایید قرار گیرم.
عزیزی ادامه داد:، اما اگر مورد تایید صلاحیت قرار نگرفتم از قطار انقلاب پیاده نخواهم شد و تلاش می‌کنیم با بررسی دقیق کاندیدای مورد حمایت خود را معرفی کنیم، اما در حال حاضر با کسی توافق مذاکره یا توافق برای کناره‌گیری نداشته‌ایم.
وی تصریح کرد: قدرت از دست مردم خارج و شأن آن‌ها زیرپا گذاشته شده است. من در دولت جوان جهادی قدرت را به مردم برمی‌گردانم.
عزیزی افزود: سیستم اداره کشور باید تغییر کند، تصمیم ما این است که به جای فردسالاری، مردم‌سالاری را حاکم کنیم.
این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچنین یکی دیگر از مشکلات ما توزیع فقر است. دولت باید جوان شود، اما این جوان‌گرایی به معنی آقازاده سالاری نیست.
وی ادامه داد: زنان براساس توانمندی در دولت حضور خواهند داشت و تقسیم بندی جنسیتی نخواهیم داشت.
عزیزی تاکید کرد: مسأله دیگر به روزرسانی آیین‌نامه‌های کشور است، بیشتر آیین‌نامه‌های ما متعلق به چند دهه قبل است.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات این مسأله در فضای مجازی است که به دلیل نبود قوانین مناسب، به فیلترینگ روی می‌آوریم.
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی درباره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا هم اظهار داشت:شورا‌ها نباید مورد غفلت قرار بگیرد و جهادگران ایران اسلامی تصمیم دارد برای انتخابات در تهران یک لیست فراگیر و سراسری ارائه کند و انتخاب و پالایش این لیست بر عهده مردم است.
وی گفت: ما یک فراخوان عمومی داده ایم و نزدیک به ۶۰۰ رزومه از نامزد‌های شورای شهر دریافت کردیم که در یک کمیته اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و ۵۰ درصد از رزومه‌ها پس از قبول در قالب لیست عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
عزیزی اضافه کرد: مردم نیز با مراجعه به ما در شهر تهران نظر خود را به ما بیان می‌کنند و زمانی که مردم نظر دادند این لیست به ۴۲ نفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: از نامزد‌های شورا‌های اسلامی دعوت به مصاحبه می‌شود و به لیست ۲۱ نفری تهران خواهیم رسید و هیچ کسی در لیست ما صاحب سهمیه نیست.

 

انتهای پیام/