بیانیه “جهادگران ایران اسلامی”

بیانیه “جهادگران ایران اسلامی”

به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ

 

حضرت علی (ع) می فرمایند:
“جهاد درى از درهاى بهشت است كه خداوند آن را بر روى اولياى خاص خود گشوده است.”

 

🔹  مردم آگاه، فهیم، ایثارگر و قدرشناس ایران اسلامی

سلام

همانطور که استحضار دارید گستره و شعاع قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، رهبر تمام آزادی خواهان جهان از منطقه فراتر رفته و خواب را بر زورمداران خونخوار جهان آشفته کرده است.

این قدرت کم نظیر ریشه در تفکر آرمانی حضرت امام خمینی (ره) داشته و متکی بر حضور مردم در تمامی عرصه ها و مناسبت های مرتبط با نظام جمهوری اسلامی است.

🔹 یکی از مناسبت های اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که تاکنون با تدبیر مقام معظم رهبری   همه ادوار انتخابات بصورت آزاد، امن، سالم و به موقع برگزار شده است در حالی که دشمن همواره سعی نموده است با توسل به ابزار رسانه، تولید شایعات و خبرسازی دروغین بر حماسه انتخابات  خدشه وارد کند که هیچ وقت موفق نشده و در این دوره از انتخابات نیز خدعه و نیرنگ دشمن با هوشیاری ملت مومن و شجاع ایران خنثی و بی اثر خواهدشد.

🔹 جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی از شما ملت غیور ایران برای حضور و مشارکت آگاهانه در انتخابات اسفند ماه ۹۸ دعوت می کند. تا با حضور مسئولانه شما یک مجلس انقلابی تشکیل دهیم که بتواند در جهت عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت نماید.

🔹 ما از برگزاری بی کم و کاست انتخابات حمایت کرده و  به صراحت اعلام می کنیم؛ به احدی اجازه نخواهیم که حماسه ملی انتخابات را مورد هجمه قرار دهد.

استحکام وحدت ملی با محوریت ولایت، هدف غایی و نهایی جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی است و برای نیل به این هدف مقدس حاضریم با تمام وجود مبارزه و جانفشانی کنیم.

 

وهاب عزیزی
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی