حمایت جهادگران ایران اسلامی از اقدامات اخیر قوه قضائیه

جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی حمایت خود از اقدامات اخیر قوه قضائیه در دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی جهادگران، جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه بیانیه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر فقیه عالیقدر حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیات الهی

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی (ره) را به محضر حضرتعالی و مجموعه همکاران قوه قضائیه تبریک عرض می کنیم.

خداوند را حمد و سپاس می گوئیم که حضور پر برکت و اقدامات علوی آن فقیه شجاع، آگاه و عادل در جایگاه عدالت گستری و دادخواهی موجب شده است، باورهای زخمی ملت دوباره التیام یافته و سرمایه اجتماعی در حال اضمحلال کشور روند بهبودی را طی کند.

جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی حمایت معنوی مجموعه باورمداران انقلابی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در دستگیری و محاکمه مفسدین اقتصادی را اعلام می‌کند.

 

خداوند شاهد است؛ ملت می داند و ما قدردانی می کنیم‌. اقدامات تحسین برانگیز و امید آفرینی در مدت زمان کوتاهی توسط همکاران شما در پی گیری مجرمین و خشکاندن رشیه های فساد اداری اقتصادی، جهت تحقق و توسعه عدالت قضائی انجام شده است. این اقدامات مغتنم، قابل تقدیر ولی کافی نیست. همانطور که استحضار دارید؛ در یک دهه اخیر پرونده های زیادی در افکار عمومی تشکیل شده که پی گیری قضایی نشده است. در واقع هیچ پرونده قضایی برای آنها تشکیل نشده است. چرا که فرهنگ و باور برخورد با آنها وجود نداشته است. کاهلی و سستی برخی از مدیران ارشد اجرایی در انجام وظایف قانونی، سوء استفاده از پست ها و جایگاه ها در شکل و فرم به ظاهر قانونی، سوء تدبیرها و غفلت های تعمدی موجب شده است که سرمایه اجتماعی کشور آسیب جدی ببیند. کاهش مشارکت قابل تامل مردم در انتخابات اسفند ۱۳۹۸ نسبت به دوره های پیشین شاهد و گواه این مدعاست. از حضرتعالی درخواست عاجل داریم در این خصوص تامل ویژه نموده و مسیر جدیدی را در توسعه عدالت قضائی و صیانت از حقوق مردم باز کنید. امید و انتظار داریم در این برهه از زمان که امید به اجرای عدالت در دل مردم جوانه زده؛ قدم های استواری را برای ترمیم سرمایه اجتماعی بردارید.

از خداوند عادل برای مقام معظم رهبری استدعای طول عمر پربرکت و برای حضرتعالی تداوم سلامت و توان استقامت در مسیر اجرای عدالت علوی را خواستاریم.»

وهاب عزیزی

خادم جوانان جهادگر

انتهای پیام/