جهادگران با یکهزار ستاد به میدان رقابت‌های انتخاباتی می‌آید

 
 
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از تشکیل هزار ستاد انتخاباتی در تهران خبر داد و گفت: تمامی ستادها با مشارکت هواداران و طرفداران جبهه جهادگران در بستر پیام‌رسان‌ها فعالیت می‌کند.
 
وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی
 
جهادگران نیوز – وهاب عزیزی روز چهارشنبه هدف از تشکیل ستادهای انتخاباتی در سطح گسترده را کمک به افزایش مشارکت مردم توصیف کرد و افزود: بخاطر احتمال همه‌گیری کرونا نشاط مردم مورد تهدید شرایط قرار گرفته و در نتیجه نشاط و روحیه مشارکت مردم نیز ضعیف شده است. امیدوارم با ایجاد ستادهای انتخاباتی در سطح وسیع بتوانیم سطح نشاط اجتماعی و کیفیت مشارکت مردم در انتخابات را بهبود ببخشیم.
 
دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: در این طرح تمامی ستادها با مشارکت هواداران و طرفداران جبهه جهادگران که اغلب از نیروهای ارزشی و معتقد به حفظ و تداوم انقلاب هستند در بستر پیام رسان‌ها احداث می‌شود.
 
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تعداد یکهزار ستاد در سطح محلات تهران، بین اقوام مختلف، گروه‌های رفاقتی، نهادهای اجتماعی، تیم‌های ورزشی، مداحان، روحانیون، دانشگاهیان، ایثارگران، دانشجوها و امثالهم ایجاد کنیم. برای مراکز استان و شهرستان‌ها نیز به تناسب جمعیت و گسترده جغرافیای سیاسی آن منطقه ستادهای مجزا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
این فعال سیاسی افزود: برگزاری پرشور انتخابات خیلی مهم است اما سلامت مردم از آن مهمتر است. از سوی دیگر همه ما می‌دانیم که خطر کرونا به این زودی‌ها رفع نمی‌شود؛ لذا برای رعایت سلامت شهروندان همه ستادها را در فضای مجازی تعریف کرده‌ایم.
 
دبیرکل  جهادگران ایران اسلامی اضافه کرد: با تعریف ساز و کار مشخصی همه مدیران ستادها به صورت هماهنگ اهداف و برنامه‌های جبهه مردمی جهادگران را اجرا می‌کنند. ستادهای مجازی همه وظایف ستادهای فیزیکی سابق را انجام می‌دهند با این تفاوت که ارتباط چهره به چهره جای خود را به ارتباط از طریق رسانه داده است.
 
عزیزی تاکید کرد: جهادگران ایران اسلامی مستقل از اصولگرایان و اصلاح‌طلب‌ها، به عنوان جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وارد می‌شود. قطعا برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری از همه نخبگان مردم مشورت می‌گیریم ولی مستقل از جریان‌های سیاسی تصمیم خواهیم گرفت.  
 
وی با بیان اینکه ما مخالف ائتلاف‌های مرسوم در جناحین هستیم، گفت: معتقدیم اجماع احزاب و گروه‌ها یک نقطه ضعف محسوب شده و در تضاد با دموکراسی و مردم سالاری است.
 
 عزیزی یادور شد: باید شرایطی فراهم شود که همه نخبگان بتوانند برای تعالی جمهوریت نظام و نهادینه کردن تعالیم اسلامی که از طریق انتخابات تحکیم می‌شود، مشارکت کنند.
 
دبیر کل  جهادگران ایران اسلامی افزود: حضور جریان‌ها با سلایق مختلف را به نفع کشور می‌دانیم چون تکثر موجب تکامل می‌شود، در حالی که حاکم شدن فضای انحصاری، انجماد و فساد را به دنبال دارد.
 
انتهای پیام/