بازتاب گسترده خبر رونمایی از شعار انتخاباتی جهادگران

با حضور آیت الله اختری و جمع کثیری از روحانیون و ائمه جماعات تهران از بنر و شعار انتخاباتی جهادگران ایران اسلامی در انتخابات مجلس یازدهم رونمایی شد.

 

با توجه به حضور چشمگیر علما و روحانیون، خبر این نشست سیاسی با استقبال خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مواجه شد.

خبرگزاری های ایرنا؛  ایسنا؛  فارس؛  ایلنا؛  تابناک؛  خبرآنلاین؛  اعتماد آنلاین؛  صدای ایران؛  اقتصاد نیوز ، دنیای اقتصاد و ده ها پایگاه خبری و سایت، مراسم رونمایی از بنر و شعار انتخاباتی این تشکل سیاسی را پوشش دادند.

وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب توصیه های اساسی است به منظور “جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ” و منشوری است برای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی. و هدف اصلی آن رساندن انقلاب به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت مهدی عج است.

 

 مشارکت آگاهانه – مجلس انقلابی – گام دوم انقلاب

به عنوان شعار جهادگران در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم معرفی شد.

 

رونمایی از شعار جهادگران
وهاب عزیزی در ادامه با یادآوری تاریخچه فعالیت و ماهیت جهادگران گفت: جهادگران از سال 1382 همزمان با انتخابات مجلس هفتم در قالب یک ائتلاف سراسری فعالیت خود را آغاز کرده و بدون وابستگی به هیچ جریان و گروه خاصی، فراتر از احزاب در حوزه فرهنگی و سیاسی فعالیت می کند و بنا دارد به وظایف مغفول مانده انقلاب بپردازد.

وی افزود: ما هیچ پدر خوانده ای نداریم. تنها پدر معنوی این جریان مقام معظم رهبری هستند. ما خطوط راهنما و مسیر حرکت را از فرمایشات ایشان دریافت می کنیم و در این مسیر به فرمان آتش به اختیار حرکت می کنیم تا به آرمان های حضرت امام راحل جامع عمل بپوشانیم.

وهاب عزیزی یادآور شد: برای اجرای دقیق و درست بیانیه گام دوم انقلاب بایستی اصولی حرکت کنیم و در این مسیر مجلس شورای اسلامی یک گلوگاه تاثیر گذار است؛ لذا لازم است مجلس یازدهم به معنی واقعی کلمه مجلس انقلابی باشد. برای تشکیل مجلس انقلابی می بایست در انتخابات آتی مشارکت آگاهانه به جای مشارکت هیجانی صورت بگیرد، از این رو شعار جهادگران را “مشارکت آگاهانه ؛ مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب” انتخاب نمودیم چرا که بنا داریم از مشارکت آگاهانه به اهداف متعالی انقلاب برسیم.

 

 رونمایی از شعار جبهه جهادگران ایران اسلامی

 

وهاب عزیزی دبیر کل جهادگران ایران اسلامی

 

وهاب عزیزی جهادگران ایران اسلامی