بيانيه جهادگران ایران اسلامی شکست هیمنه پوشالی محور شرارت به سرکردگی آمریکا، توسط سپاه

 جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سپاس و ستایش خدای را که وعده راستین او بار دگر محقق شد و بدست توانای رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی محور شرارت به سرکردگی آمریکا را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  جهادگران ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از عملیات بامداد روز چهارشنبه ۹۸/۱۰

/۱۸ نیروی هوافضای سپاه با نام شهید سلیمانی و رمز یا زهرا (س) حمایت و قدردانی کرد.

جبهه جهادگران ایران اسلامی

متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله القاصم الجبارین
سپاس و ستایش خدای را که وعده راستین او بار دگر محقق شد و بدست توانای رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی محور شرارت به سرکردگی آمریکا را در هم شکست.
بامداد امروز به اذن فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای پاسخی دقیق، محاسبه شده، به موقع، راهبردی و کوبنده بر تجاوز آمریکا به حریم محور مقاومت و به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش داده شد و با شلیک ده‌ها موشک زمین به زمین به پایگاه‌های “عین الاسد” و اربیل که مورد استفاده برای تجاوز و جنگ افروزی قرار می‌گرفت، سیلی محکمی بر زیاده خواهی‌های آمریکا و اجانبش فرود آمد.
همانطور که خداوند به مومنین و رزمندگانی که در راه حق می‌جنگند وعده نصرت و پیروزی داده است؛ نسیم پیروزی بر فضای کشور وزیدن گرفت و خنکای آن مرهمی شد بر دل داغدار دوست داران و عاشقان سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی.
بلاشک روح بلند شهید حسن تهرانی مقدم، شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای مدافع حرم در این پیروزی شاهد و ناظر و خرسند هستند.
جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی با حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه آمریکار جنایتکار و ترامپ قمارباز مراتب سپاس قلبی و قدردانی ویژه نیرو‌های جهادی را اعلام می‌دارد.

با تقدیم احترام به محضر مقام معظم رهبری
وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی

 

لینک خبر:

http://www.iribnews.ir/00Ayce