دبیرکل جهادگران ایران اسلامی: برخی نمایندگان مجلس به‌جای پیگیری مشکلات مردم به‌دنبال مباحث حاشیه‌ساز هستند

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی درباره نطق اخیر پروانه سلحشوری گفت: این نماینده مجلس گویا به جای طرح دغدغه‌های مردم برای رفع مشکلات معیشتی که دولت منتسب به اصلاح طلبان و کارگزاران ایجاد کرده به دنبال طرح مباحث سیاسی حاشیه ساز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره نطق روز گذشته پروانه سلحشوری نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: این نماینده مجلس گویا به جای طرح دغدغه‌های مردم برای رفع مشکلات معیشتی که دولت منتسب به اصلاح طلبان و کارگزاران ایجاد کرده به دنبال طرح مباحث سیاسی حاشیه ساز است.

وی افزود: نمایندگانی که به جای وکیل‌المله بودن، وکیل الدوله هستند قطعا دغدغه پیگیری مطالبات مردم برای ادامه راه انقلاب اسلامی را ندارد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: متاسفانه ما شاهد آن هستیم که برخی از دولتمردان و نمایندگان مجلس پایبند نظام ایران اسلامی نیستند و سعی می‌کنند از تریبون‌های مختلف ضدیت خود را نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه نماینده مردم باید خود را وقف رفع مشکلات مردم کند نه اینکه بلندگوی ضد انقلاب باشد و تمایلات سیاسی طیف خود را پیگیری کند گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس دغدغه‌هایی نظیر برجام و مذاکره با کدخدا و ورود زنان به استادیوم را داشتند که وضعیت کشور به گرانی و اقتصاد ویران سوق پیدا کرده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید مطالبه گری اقتصادی را از دولتمردان دنبال کند خاطرنشان کرد: رفتارهای غیراولویت دار و اقدامات سیاسی باعث شده است که مجلس و دولت از مردم فاصله بگیرند ولی مردم با حضور باشکوه در انتخابات اسفند ماه قوای مقننه و مجریه را به ریل اصلی انقلاب باز می‌گردانند.

دبیرکل جهادگران انقلاب اسلامی گفت: نمایندگان فعلی تهران در مجلس در زمره ضعیف‌ترین نمایندگان ادوار محسوب می‌شوند ولی امیدوارم مردم در مجلس یازدهم نگاه‌ها را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: حماقت تعدادی از نمایندگان منجر به آن شده که آنها به آلت دست اپوزیسیون تبدیل شده و در حقیقت آنها بازیگران دشمنان انقلاب اسلامی شده‌اند.

عزیزی با طرح این سوال که متن نطق خانم سلحشوری در کجا تدوین و یا مدیریت شده، گفت: او و هم طیفان این عضو فراکسیون امید بدانند که به کوری چشم دشمنان، نظام جمهوری اسلامی با اقتدار به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و قطعاً مردم در اسفندماه با حضور باشکوه در انتخابات ضربه دیگری را به ضد انقلاب وارد خواهد کرد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه این خانم نماینده و همسرشان باید پاسخگوی عملکردشان در مجلس و وزارت صمت باشند تصریح کرد: مسبب بخشی از گرانی‌ها و رها شدن بازار و اقتصاد ضعیف جامعه امثال خانم سلحشوری‌ها هستند.

انتهای پیام/