آیت الله اختری:  خون شهید فخری زاده دانشمندان دیگری می پروراند

 
 
نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه راه شهید «محسن فخری‌زاده» ادامه دارد؛گفت: خون این شهید،دانشمندان دیگری را می‌پروراند و به جاودانگی وی در افکار عمومی منجر می‌شود.
 
آیت الله عباسعلی اختری
 
جهادگران نیوز؛ آیت‌الله عباسعلی اختری با تاکید بر اینکه پاسخ به اینگونه ترورها را خدا در قرآن مشخص کرده است، اظهار داشت: طبق آموزه‌های قرآنی هرکس که به ما تجاوز می‌کند، باید در مقابلش محکم بایستیم.
این روحانی جهادگر ادامه داد: البته تصمیم‌گیران اصلی در این مورد مسوولان  کشور هستند و خودشان موضع‌گیری کرده و می‌کنند؛ اما توصیه امت اسلامی و حزب‌الله این است که از سخن کم، و به عمل اضافه شود. 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در این عرصه اتحاد امت و رهبری و ارتقای سطح آگاهی مردم از طریق گوش دادن به فرمان ولی‌فقیه، یک ضرورت است که همه باید به آن توجه کنند.
آیت‌الله اختری تاکید کرد: هرچه دشمن فعالیت‌های مستکبرانه و عداوت‌گونه‌اش را بیشتر می‌کند، ضرورت اتحاد و انسجام بیشتر تجلی می‌یابد و ترور دانشمند شهید «فخری‌زاده» نیز باید به تحکیم وحدت منجر شود.
وی با اشاره به اینکه عاملان ترور شهید فخری‌زاده دشمنان قسم‌خورده اسلام و استقلال و عظمت ملت بزرگ ایران هستند، ادامه داد: ملت آگاه و بیدار ایران باید بدانند که هیچگونه تغییری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ایجاد نمی‌شود؛ مگر اینکه آنان تغییر موضع بدهند و قابل اعتماد باشند؛ در آن صورت ممکن است تغییر موضع از طرف ایران را هم مشاهده کنند.
آیت‌الله اختری اضافه کرد: ولیکن اینها با انقلاب اسلامی مخالف هستند و به چیزی جز نابود کردن اسلام و مسلمانان قانع نیستند؛ البته بر اساس وعده خدا هرگز به این هدف‌شان نخواهند رسید.
 
انتهای پیام/