واکنش رسانه های خبری به حضور وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران در انتخابات مجلس

حضور وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی با استقبال خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گسترده ای  مواجه شد.

خبرگزاری های ایرنا؛  فارس؛  شبستان؛ مهر و چندین  پایگاه خبری و سایت، حضور وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی را پوشش دادند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر تعهدآور بودن مسوولیت، گفت: مقام معظم رهبری نگاهی تیزبینانه و هوشمندانه‌ای دارند چون ایشان پیش از این هم فرموده بودند مجلس باید جوان و انقلابی باشد که در این دو کلمه، معانی و تعبیرهای بسیار زیادی نهفته است.

به گفته وی، وقتی مجلس جوان شکل بگیرد، تحرک و پویایی و آرمان گرایی در آن کاملا واضح و مشهود خواهد بود و در کنار آن، این مجلس براساس باورهای مردم و خواسته‌ها و نیازهای آنها حرکت خواهد کرد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: مجلسی که شاخص‌های انقلابی‌گری دارد، با مردم صادق بوده و به اهداف و آرمان های آن پایبند است نمایندگان انقلابی به آن ورود خواهند کرد.  مجلس برآمده از نمایندگان انقلابی در عمل نشان می‌دهد که به شاخص‌های توسعه کشور توجه کرده و به دنبال پویایی آن است و بر همین اساس هم برنامه‌ریزی مدونی انجام می‌دهد.

عزیزی ادامه داد: نامزد انقلابی مجلس خود را اسیر و آلوده مافیای سیاسی و اقتصادی نکرده و با جریان‌ها زد و بند نمی‌کنند.

وی درباره اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی‌اش افزود: حتما این کار را خواهم کرد، ضمن اینکه از مردم می‌خواهم که به نامزدهایی که در انتخابات ریخت و پاش می‌کنند و هزینه‌های گزاف دارند، رأی ندهند.

عزیزی افزود: ریخت و پاش نامزدهای انتخاباتی از سوی افرادی صورت می‌گیرد که از قبل انتخابات، اعتبار مردم را به لابی‌های اقتصادی و سوءاستفاده‌گران می‌فروشند و وقتی وارد مجلس شوند برای مردم کار نکرده و دراختیار گروه‌های سوءاستفاده‌گر هستند.

وی درباره ضعف مجلس دهم گفت: این مجلس با مردم فاصله زیادی داشت، ضمن اینکه به نظر می رسید مجلس دهم وامدار گروه‌ها، افراد و بنگاه‌های اقتصادی بود، هر چند که افراد معدودی در این مجلس بودند که تلاش می کردند آنرا از مسیری که ذکر کردم خارج کنند و به مسیر انقلاب اسلامی بازگردانند ولی خیلی موفق نشدند. مجلس دهم را در راستای انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری ندیدم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی از مردم خواست به سمت تحقیق و جست‌وجوی نامزدهایی بروند که سوابق سیاسی و اقتصادی آنها روشن است و به این افراد رای دهند، مشهور بودن یا نبودن چهره مهم نیست بلکه مردم باید به افراد سالم رای دهند.