واریز سود سهام به صورت الکترونیکی عملیاتی می‌شود

 

حسن روحانی گفت: باید با همکاری سازمان بورس و بانک مرکزی واریز الکترونیکی سود مجامع سهام به طور کامل اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «واریز سود سهام صرفا از طریق سجام باشد» اعلام کردند که با توجه به اینکه یکی از امکانات سجام واریز سود سهام به حساب افراد سهام‌دار است و دیگر نیازی به مراجعه به بانک نیست و همچنین با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا و جلوگیری از افزایش بیماری و آلودگی این بیماری، پیشنهاد می‌‌شود کلیه شرکت‌ها سودهای واریزی خود را از طریق سجام به حساب سهامداران واریز فرمایند تا ضمن کمک به جلوگیری از شیوع کرونا، از ازدحام و مراجعه سهامداران به بانک‌ها جلوگیری شود.

در همین رابطه امروز رئیس جمهور در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات گفت: «باید با همکاری سازمان بورس و بانک مرکزی واریز الکترونیکی سود مجامع سهام به طور کامل اجرایی شود. از هیچ دستگاهی کم کاری و تعلل در الکترونیکی کردن خدمات را نمی‌پذیریم. امروز مردم می‌توانند با وثیقه گذاری سهام عدالت کارت اعتباری بانک‌ها را اخذ کنند.»

با توجه به اینکه حسن روحانی در این سخنان تاکید داشت که از هیچ دستگاهی کم کاری و تعلل در الکترونیکی کردن خدمات را نمی‌پذیریم در روزهای آتی سهامداران باید منتظر اخباری از چگونگی اجرای این طرح باشند.

 

انتهای پیام/