دبیر کمیته اصلاح ساختار بودجه: جلسه نهایی کمیته اصلاح ساختار بودجه یکشنبه آینده برگزار می‌شود/ برخی اصلاحات در بودجه ۱۴۰۱ محقق می‌شود

 

رضاخواه گفت: برخی از احکام اصلاح ساختار بودجه پایه‌ای بوده و باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند و در نهایت برای بودجه سال۱۴۰۱ عملیاتی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی رضاخواه، دبیرکمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خروجی جلسات سه روزه این کمیته درباره اصلاح ساختار بودجه گفت: قرار بود در جلسات سه روزه کمیته اصلاح ساختار بودجه فهم مشترکی میان اعضای کمیته، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس درباره چگونگی اصلاح ساختار بودجه تشکیل شود.

وی افزود: برخی از اصلاحات ساختاری، کوتاه مدت بوده و ما به دنبال این هستیم که طی توافق با دولت این اصلاحات را در بودجه سال ۱۴۰۰ به کار ببریم.

رضاخواه بیان کرد: برخی از احکام اصلاح ساختار بودجه پایه‌ای بوده و لازم است که بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت برای بودجه سال ۱۴۰۱ عملیاتی می‌شوند.

وی تأکید کرد: در جلسات سه روزه کمیته اصلاح ساختار بودجه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه به توافق‌هایی درباره شیوه اعمال این اصلاحات دست یافتیم و در جلسه پایانی یکشنبه هفته آینده نتیجه‌گیری نهایی حاصل و برخی از توافق‌ها به کمیسیون‌هایی مانند اقتصاد ارجاع می‌شود.

دبیرکمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طبق روال، بعد از نهایی شدن اصلاح ساختار بودجه در کمیته به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شده و سپس به توافق رئیس مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد رسید و امیدواریم که اصلاح ساختار برای بودجه سال آینده تا شهریور عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/