حقوقدانان انقلابی برای جراحی اقتصادی و زدودن فساد وارد مجلس شوند

به گزارش پایگاه خبری جهادگران نیوز به نقل از خبرگزاری فارس

یک داوطلب حضور درانتخابات مجلس گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه و فسادهای نگران کننده می‌طلبد که حقوقدانان انقلابی برای جراحی وارد انتخابات شوند.

حمداله قهرمانی

حمدالله قهرمانی فرد یکی از داوطلبین انتخابات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: وقتی گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است باید برای جلوگیری از هرگونه فساد در مؤسسات دولتی مجلس انقلابی وارد عمل شده و جراحی اقتصادی انجام دهد.

وی افزود: بر اساس اصول مصرح قانون اساسی نظارت مجلس انقلابی باید در امورات کشور بیشتر شده و در زمینه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، دامداری، باغداری، زنبورداری، قالیبافی و توریسم به خودکفایی بیشتری برسیم.

یکی از داوطلبین حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: باید برای روستائیان در کشور برنامه‌ریزی داشته باشیم و به همین دلیل از مجلس می‌خواهم که برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه و مهاجرت معکوس جراحی اقتصادی در پارلمان آغاز شده و حقوقدانان هم زمینه‌های پیشگیری از فساد را جدی‌تر دنبال کنند.

قهرمانی‌فرد گفت: برای از بین بردن دو قطبی اقتصادی در کشور و برای بهبود معیشت مردم باید عدالت اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار مجلس یازدهم قرار داشته باشد.

وی افزود: دو قطبی اقتصادی یعنی اینکه تعداد زیادی مردم در فقر و رنج به سر برده و فقط تعدادی کم در رفاه و آسایش باشند.

یکی از داوطلبین حضور در انتخابات گفت: دو قطبی فقر و ثروت در جامعه ما را به سمت فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلابی و اسلامی هدایت می‌کند لذا شایسته است حقوقدانان مجلس و اقتصاد دانان برای برون رفت از این وضعیت برنامه‌های ویژه در نظر گرفته و از جایگاه نظارتی قوه مقننه این موضوع را رصد کنند.

قهرمانی‌فرد گفت:‌رانت و فساد در جامعه باعث شده است که اکثریت مردم ضرر کرده و نسبت به بی‌عدالتی گلایه مند باشند. اما در گام دوم انقلاب باید این موضوع را رفع کنیم.

این وکیل و حقوقدان افزود: مجلس نو باید در شرایط حساس فعلی کشور فقط دغدغه‌های مردم را رفع کند. لذا انتظار مردم از نمایندگان مجلس عدالت طلبی و بهبود اقتصاد به نفع مردم است نه سرمایه‌داران.

این داوطلب حضور در حوزه انتخابیه کلیبر و خداآفرین گفت: کشور را دشمنان خارجی و یا تحریم‌های آمریکا دچار بحران نکرده است بلکه سوء‌مدیریت، افکار غیرانقلابی و رفتارهایی که عدالت خواه به نفع عموم مردم نبوده، ما را به سمت آسیب‌پذیری سوق داده است.

قهرمانی‌فرد در پایان گفت: حقوقدانان انقلابی در گام دوم انقلاب باید با جراحی قانون در تمامی زمینه‌ها در مسیر مبارزه با فساد و بی‌عدالتی گام برداشته و بهبود معیشت مردم را از طریق عدالت محوری دنبال کند.

انتهای پیام/