نامه سرگشاده مدیر مسئول جهادگران نیوز خطاب به علیرضا زاکانی شهردار تهران / از مشاورت اعضای شورای شهر استقبال و استفاده کنید

 
نامه سرگشاده مدیر مسئول جهادگران نیوز وهاب عزیزی
 
جهادگران نیوز – وهاب عزیزی با نوشتن یک نامه سرگشاده به دکتر زاکانی او را به مراقبت بیشتر در مدیریت شهرداری تهران توصیه کرد.
 
اصل نامه به شرح ذیل است:
 
 
جناب آقای دکتر زاکانی
 
با سلام و تحیات الهی 
حمد و سپاس خداوند حکیم که شرایط خدمت به مردم را برای دوستان بسیجی در مدیریت شهری فراهم آورد تا در سنگر دیگری از آزمون خدمت سر بر آسمان اخلاص بسایند. 
🔹️اگر خاطر شریفتان باشد  بهمن ماه سال ۱۳۷۵ در ایام آغازین فعالیت های انتخاباتی ریاست‌جمهوری دوره هفتم به همراه چند نفر از مسئولین مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدیم. 
شما به نمایندگی از جمع در خصوص ماموریت های بسیج و نگرانی های مختص فضای سیاسی آن زمان صحبت فرمودید. آن زمان ما در بسیج دانشجویی نسبت به مواضع انجمن های اسلامی نقد جدی داشتیم.
مقام معظم رهبری پس از تفقد و مهربانی، در پاسخ یک توصیه پدرانه فرمودند که فصل‌الخطاب همه بحث ها شد. 
حضرت آقا فرمودند ماموریت بسیج خیلی گسترده و فراگیر است. در اتاق بسیج باید به روی همه باز باشد، همه را باید بپذیرد حتی کسانی که حاضر نیستند فرم عضویت بسیج را تکمیل کنند. (نقل به مضمون)
🔹️برادر بزرگوار جناب دکتر زاکانی،  فرمایش آن روز  مقام معظم رهبری در خصوص ماموریت امروز شما نیز صادق است. عنایت فرمائید که در مجموعه مدیریت شهری دوگانه “خودی و غیر خودی” ایجاد نشود. همه کسانی که دغدغه خدمت به مردم را دارند در دایره خادمین ملت قابل جمع هستند. الگوی جهان اسلام در شهر تهران با وحدت و همت همه متخصصین و نخبگان  قابل دستیابی است. هرگونه یاس و دلسردی پرسنل شهرداری می تواند پاشنه آشیل تحقق برنامه ها و رسیدن به آرمانها باشد.
🔹️برادر بسیجی، هرچند می دانم که در حوزه علوم دینی و مذهبی مطالعات زیادی دارید و یقین دارم که نهج البلاغه امیرالمومنین علی (ع) را هم به کرات تورق نموده اید، توصیه می کنم مجدد فراز هایی از نهج البلاغه،  مخصوصا نامه حضرت امیر (ع) به مالک اشتر را مرور فرمائید.
مدیرانی که شما منصوب می کنید در واقع کارگزاران شما در مناطق و سازمانها هستند، مراقبت فرمائید که به پشتوانه حکم شما بر شهروندان و پرسنل شهرداری جسور نشوند، در سایه حمایت شما گعده های رفاقتی، دسته های پنهان و گروهای انحصاری تشکیل ندهند. شاهد روزی نباشیم که در اثر مشغله کاری زیاد شما و دور از چشم شما در شهرداری تهران اتفاق های غیرقابل پیش بینی رخ دهد و حاصل زحمات شما و مجموعه همفکران آسیب ببیند. پرچم فساد ستیزی که اکنون بر دوش شماست باریست بس سنگین و خطیر که به مقصد رساندن آن تلاشی صدچندان، عدالت علوی و امداد الهی را می طلبد.
 
🔹️جناب دکتر زاکانی، در انتخاب مشاوران خود بیشتر دقت کنید. آنها می توانند با مشاوره های درست، علمی و تخصصی شما را در انجام ماموریت ها یاری نمایند و هم آنها می توانند با مشاوره های اشتباه، جانبدارانه و منافع گرایانه شما را از هدف اصلی دور کنند. 
 از مشاورت اعضای شورای شهر استقبال و استفاده کنید. آنها مشاورانی امین و صادق برای شما هستند. چون موفقیت شما در مدیریت کلان شهر تهران،  موفقیت و هدف آنها نیز هست. 
🔹یادآوری می کنم مسئولیت در شهرداری تهران ابتدای راه شما است نه مقصد شما. 
آمادگی برای پذیرفتن مسئولیت های مهم تر مستلزم مراقبت همه جانبه، جامع نگری و استفاده از پتانسیل و همراهی همه صاحب نظران و نخبگان است.
از خداوند منان برای حضرتعالی و همه همراهان توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم و رهبر عزیزمان  ظل عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.
 
با تقدیم احترام
وهاب عزیزی