کاندیدای مجلس یازدهم: اردشیر احمدی با کد انتخاباتی ۱۲۴۴

در گفتگوی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری جهادگران نیوز؛ اردشیر احمدی کاندیدای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کد انتخاباتی  1244 بیان داشت:

در قیاس با سایر انقلاب های جهان، انقلاب اسلامی یک انقلاب اعتقادی است و نه اقتصادی؛ یعنی با انگیزه های دینی و به منظور برپایی ارزشهای اسلامی برپا شده است. لذا فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه هیچگاه نتوانسته در پیشروی آن تاثیرگذار باشد.

اردشیر احمدی اظهار داشت: از آنجائیکه تعیین رهبران و مدیران جامعه یکی از مسائل مهم و دغدغه های اجتماع است. چون مدیران و منتخبان می توانند با استفاده صحیح از منابع و بکارگیری ابزارهای اجتماعی و اقتصادی موجبات پیشرفت و پیشبرد اهداف جامعه را فراهم کنند. همچنین براساس بیانیه گام دوم انقلاب برخورداری از اقتصادی قوی تضمین کننده سلطه ناپذیری و خدشه ناپذیری آینده انقلاب و ترویج کننده فرهنگ و تمدن و سبک زندگی اسلامی خواهد بود.

کاندیدای مجلس افزود: امیدوارم مجلس آینده وجود مدیران جهادی و جهادگران بااخلاص را تجربه کند که با اولویت دادن و ترجیح منافع ملی، تعیین کننده و تسهیل کننده رسیدن به اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران باشند. از مردم عزیز و شریف ایران اسلامی هم خواستارم با در نظر گرفتن فرمایشات و توصیه مقام معظم رهبری روحیه جهادی و داشتن تجربه مدیریت جهادی و تسلط بر علوم و فنون بروز را در منتخبان خود در نظر بگیرتد تا راه رسیدن به پیروزی هموارتر گردد.

 

 

 

حوزه پژوهشی:

نظریه بازی

مدلهای مقداری

اقتصاد بین الملل

 سیستم های صنعتی

. دانشیار مهندسی صنایع

. مدرس دانشگاه و پژوهشگر اقتصاد بین الملل

. رئیس دانشکده صنایع_ دانشگاه ایوان کی

. معاون شرکت حمل و نقل ریلی کشور

. معاون مرکز برنامه ریزی دخانیات کشور

. مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه

. مدیرعامل سازمان قطار شهری قم (منوریل)

. مدیر پروژه های دفاعی ملی (زرهی)

. مدیر گروه علمی حمل و نقل

. اهل قلم و نویسنده کتاب ها و مقالات علمی

. رزمنده دوران جنگ تحمیلی

 

انتهای پیام/