بیانیه جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار سیاسی جهادگران نیوز،  جهادگران ایران اسلامی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردی های مهم انقلاب، مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از طریق آرای عمومی و ساز و کار انتخاباتی است. انتخابات فراگیر، سالم و پرشور موجب اقتدار کشور و تحکیم پایه های نظام را تامین می کند.

.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:‌

 

بیانیه جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ

 

حضرت علی (ع) می فرمایند:
جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.
ملت شریف ایران با سلام و آرزوی بهروزی و سربلندی برای همه ایرانیان
به گواهی تاریخ ملت بزرگ ایران با پشتوانه و پیشینه غنی فرهنگی و تمدن چند هزار ساله همواره از امتحان های سخت و دشوار و میدان های سرنوشت ساز، پیروز و سرافراز بیرون آمده است. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمونه ای از همت بلند و اراده استوار ملت ایران است که به رهبری امام راحل عظیم‌الشّأن به پیروزی رسید و با هدایت و تدبیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و حمایت و پشتیبانی شما مردم فهیم و آگاه روز به روز بر بالندگی و شکوه آن افزوده می شود.
بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد. در این مدت مدیریت اجرایی کشور با مشکلاتی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مواجهه بوده و کاستی هایی هم از طرف برخی متصدیان و مدیران اجرایی مشاهده می شود که تناسبی با اهداف عالی انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام ره ندارد. با این حال گستره عظمت و ابعاد انقلاب اسلامی آنقدر وسیع و بزرگ است که عملکرد ضعیف بعضی از مدیران هرگز نمی تواند دامن آن را آلوده کند و یا از ارزش و اهمیت آن نزد ملت هوشیار ایران بکاهد.
مردم به وضعیت معیشتی و تامین مخارج زندگی گلایه هایی هم دارند اما با تمامی وجود از همه دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت می کنند، چون همه مردم در تحقق، ثبات و ادامه انقلاب سهیم هستند و در این مسیر بهای زیادی پرداخته اند، بهایی به عظمت خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز .
به تحقیق می توان گفت در سراسر میهن اسلامی خانواده ای را نمی توان پیدا کرد که عزیزی از آن خانواده تقدیم انقلاب و استقلال و امنیت کشور نشده باشد.
شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار تفکر جهادی و شهدای مدافع حرم بها و هزینه سنگینی است که در چند سال اخیر تقدیم حفظ، تداوم و گسترش انقلاب اسلامی شده است.
یکی از دستاوردی های مهم انقلاب، مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از طریق آرای عمومی و ساز و کار انتخاباتی است. انتخابات فراگیر، سالم و پرشور موجب اقتدار کشور و تحکیم پایه های نظام را تامین می کند. لذا به فراست در می یابیم که اصل حضور حداکثری در انتخابات در اولویت اول قرار دارد هرچند که انتخاب فرد یا افراد صالح، متخصص، متعدد و انقلابی هم بسیار مهم است و در انتخاب افراد بایستی دقت لازم رعایت شود.
جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان کاملا مردمی و فراگیر با حمایت اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، اساتید دانشگاه، جامعه کارگری، فرهنگیان، اهالی مطبوعات و جوان های انقلابی و ولایت مدار برای تحقق حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت می کند و از همه مردم دعوت می کند در این حماسه ملی با وفاق و هم دلی برای ساختن آینده کشور شرکت نمایند.

در اینجا به استحضار شما ملت شریف می رساند جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی به عنوان یک جریان مستقل مردمی متشکل از کمیته های تخصصی به هیچ یک از جناح ها و شخصیت های سیاسی وابستگی تشکیلاتی ندارد. این جبهه در چارچوب قانون اساسی و در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری با تفکر جهادی در پارادایم مکتب و تفکر تشیع و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فعالیت می نماید.
شعار بنیادی ما این است: در مسیر ولایت … جهاد ادامه دارد…
در انتخابات پیش با شعار ” مشارکت آگاهانه _ مجلس انقلابی _ گام دوم انقلاب ” شرکت می کنیم. جبهه جهادگران بر مبنای همین شعار تصمیم قطعی دارد در تهران یک لیست کامل از کاندیداهای متخصص، متعهد و انقلابی با تفکر جهادی معرفی کند.

همه کاندیداهایی که شرایط فوق را داشته باشند می توانند رزومه خود را به ستاد مرکزی جهادگران ایران اسلامی ارسال کنند تا توسط شورای مرکزی بررسی شود. در نهایت ۳۰ نفر بر اساس شایسته گزینی انتخاب شده در لیست مردمی جبهه جهادگران ایران اسلامی با رویکرد تفکر جهادی معرفی خواهند شد.
ما معتقد هستیم تفکر جهادی با شعار مدیریت جهادی تفاوت دارد. کسی که تفکر جهادی داشته باشد، در همه امور اجر معنوی و اخروی را مقدم بر پاداش مادی و دنیوی می داند. در مجموعه ای که تفکر جهادی حاکم باشد، منافع آحاد مردم و ملت بر منافع گروه ها و جریان های سیاسی الویت دارد.
کسانی که شعار مدیریت جهادی می دهند، مفهومش این نیست که حتما تفکر جهادی دارند. تفکر جهادی در فرآیند انجام وظیفه خودش را نشان می دهد.
حاج قاسم سلیمانی پرچمدار تفکر جهادی بهترین الگو و شاخص شنجس افراد است. به اشخاصی که فضای سیاسی کشور را به انحصار خود درآورده اند توصیه می کنیم از سیره و منش سردار سلیمانی الگو بگیرند.
وهاب عزیزی
دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی