دیدار هیأت نظارت مرکزی و انتخابات شوراها با وزیر کشور

 
رئیس هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها با اشاره به دیدار اعضای این هیأت با وزیر کشور گفت: در این نشست موضوع الکترونیکی شدن انتخابات شوراها و استفاده از این ظرفیت مطرح و مقرر شد انتخابات شهرهایی که این هیأت اعلام می‌کند به صورت الکترونیکی انجام شود.
 
انتخابات شوراها
 
به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحمیدرضا کاظمی رئیس هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ روز گذشته اعضای هیأت نشستی را با عبدالرضا رحمانی فضلی و معاونان وزیر کشور داشتیم که در این نشست به منظور هماهنگی‌های لازم هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها صورت گرفت.
 
وی افزود: در این نشست مباحثی به منظور هماهنگی بیشتر انتخابات شوراها مطرح شد. همچنین درباره الکترونیکی شدن انتخابات هم تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد هماهنگی‌های بیشتر در این زمینه بین این هیأت، وزارت کشور، استانداران و فرمانداران صورت گیرد؛ درباره چاپ تعرفه‌های انتخابات شوراها هم مباحثی مطرح و مقرر شد این تعرفه‌ها به تأیید هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها برسد.
 
رئیس هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها گفت: امکانات لازم جهت الکترونیکی شدن انتخابات شوراها در سراسر کشور وجود ندارد. ولی مقرر شد بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی این هیأت شهرها و بخش‌هایی که مورد تأیید قرار می‌گیرد بتوانیم انتخابات را در آنجا به صورت الکترونیکی برگزار کنیم که ممکن است این موضوع چند استان و چند شهر باشد و عملاً الکترونیکی شدن برگزاری انتخابات شوراها منوط به نظر هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها باشد. 
 
به گزارش جهادگران نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدنظام الدین موسوی، مصطفی آقامیرسلیم، محسن پیرهادی، محمدصالح جوکار و حمیدرضا کاظمی اعضای هیئت مرکزی نظارت بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور هستند.
 
 
 
انتهای پیام/